Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forstått det som kommer frem i videoen jeg la ut, og det var derfor jeg la den ut for at dere også skal se og forstå den.

Men hvis vi ikke forstår den på samme måte, hva da? 

 

Jeg fikk aldri svar på dette:

 

At du har "skummet" gjennom en to timers video på mibedre enn 40 minutter, kan ikke godtas. At du mener du kan kommentere videoen etter dette betyr bare at du har "skummet" gjennom den i den hensiklt å finne noe som du mener er feil,

Det er mao dine egne fordommer og onsker om å fortsette å tro på balljorden som styrer deg

 

 

Hva om vi faktisk finner noen feil da? Kan det godtas?

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likevel så har de fortsatt ikke klart å lokalisere Noas Ark. Den burde jo være enkel å lokalisere gitt alle satelittjenester som finnes i våre dager. De påståtte funnene som til i dag har blitt presentert har alle blitt tilbakevist som høyst usannsynlige båtfunn.

 

Og for å relatere litt tilbake til trådens tema:

 

Hvordan blir satelitter holdt oppe på etter flat jordteorien? Har NASA funnet firmamentet og boltet satelittene fast med bolter og wirer?

Noahs ark er funnet.

Det var Ron Wyatt som først udersøkte den, og etter den tid så har flere vitenskapsfolk også undersøkt den, og bekreftet at det er restene av Noahs ark.

Det er bla funnet rom på innsiden med forsteinet møkk. Men nok om det her.

 

 

Det fins ingen satelitter slik vi kjenner det fordi det fins ikke noe verdensrom, Men de sender likevel opp noe de kaller for satelitterm og disse blir sendt opp med store ballonger som de henger under.

Lenke til kommentar

Så fordi en ting i bibelen er sant så er alt sant? Det resonnement er helt feil.

 

At et fåtall ting i bibelen viser seg å være korrekte sier ingen ting om resten av bibelen er korrekt.

Det er ikke bare en ting i Bibelen som er bekreftet av arkeologiske utgravinger. Vi har også Bibelens profetier for endetiden som er i ferd med å skje nåå, akkurat som profetert i Bibelen for flere tusen år siden.

 

Det som står i Bibelen om flat jord viser seg også å være riktig.

Lenke til kommentar

Så hyggelig at du selv ønsker å understreke poenget mitt om at du kommer med påstander uten argumenter.

 

På hvilken måte er konklusjonen feil? Hvilke argumenter tilsier det, og hvordan kan vi teste det?

Om jeg kommer med argumenter, så sier dere at jeg akdri kommer med argumenter. Og hvis jeg ikke kommer med argumenter så sier dere det samme, så derfor vil jeg ikke komme med noen argumenter slik at dere får rett og blir glad og fornøyd.

 

.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare en ting i Bibelen som er bekreftet av arkeologiske utgravinger. Vi har også Bibelens profetier for endetiden som er i ferd med å skje nåå, akkurat som profetert i Bibelen for flere tusen år siden.

 

Det som står i Bibelen om flat jord viser seg også å være riktig.

Nok en gang har du bare tomme påstander uten begrunnelse.

 

Nok en gang begår du logisk feilslutning om at fordi noener riktig så medfører det at andre ting er riktig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg kommer med argumenter, så sier dere at jeg akdri kommer med argumenter. Og hvis jeg ikke kommer med argumenter så sier dere det samme, så derfor vil jeg ikke komme med noen argumenter slik at dere får rett og blir glad og fornøyd.

Nå lyver du om hva vi blir fornøyd med. Jeg er definitivt ikke fornøyd med å diskutere med noen som ikke vil diskutere med argumenter, men bare med påstander og videoer.

Jeg er her fordi jeg ønsker å lære, og å diskutere bevis, observasjoner og argumenter.

Du har flere ganger påstått at tyngdekraften ikke finnes, men du har så vidt jeg kan se ennå ikke kommet med et eneste argument for den.

Du kommer med en påstand om at du har kommet med argumenter, men da spør jeg: hvilke argumenter mot tyngdekraften har du kommet med?

Endret av theNiceOne
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne få vite sannheten. Enten i en ny tråd eller i denne. 

Jeg har jo i lang tid over mange sider prøvd å fortelle dere sannheten om at jorden er flat, men dere vil ikke tror det,

 

Hvordan kan jeg da tro at du virkelig vil vite sannheten om hvorfor LHC ble bygget og hva som er hensikten med denne tingen ?

Lenke til kommentar

Nå lyver du om hva vi blir fornøyd med. Jeg er definitivt ikke fornøyd med å diskutere med noen som ikke vil diskutere med argumenter, men bare med påstander og videoer.

Jeg er her fordi jeg ønsker å lære, og å diskutere bevis, observasjoner og argumenter.

Du har flere ganger påstått at tyngdekraften ikke finnes, men du har så vidt jeg kan se ennå ikke kommet med et eneste argument for den.

Du kommer med en påstand om at du har kommet med argumenter, men da spør jeg: hvilke argumenter mot tyngdekraften har du kommet med?

Jeg lyver ikke.

Men jeg gidder ikke mer. Jeg er rett og slett lei av hele "diskusjonen" Dere tror blindt på "vitenskapen" og tror derfor at dere selv alltid vet best, og uansett hvike argumenter jeg kommer med eller beviser jeg legger ut, så får jeg høre at jeg har aldri argumentert for noe og jeg har aldri bevist noe.

 

Det er forsåvidt ok, dere kan tro hva dere vil. Jeg kan ikke overbevise noen om noe som helst, for vilje og forståelse mangler, og viljen til å vite sannheten kan bare komme fra dere selv.

Det handler ikke bare om argumenter og beviser, men som sagt også vilje og fortåelse. Dvs vilje til å forstå, og når dette mangler så kan ikke jeg gjøre mer for å hjelpe dere.

Lenke til kommentar

Jeg vil oppriktig gjerne høre hva du tror (eller vet) er sannheten om LHC. Hvorvidt du tror på det er selvfølgelig opp til deg.

OK.  Jeg gjør et forsøk.

 

Vil du tro det om jeg sa at de som bygget og jobber med LHC er satanister, og at de prøver å åpne en portal til andre dimensjoner, der satan selv og hans demoner befinner seg, slk at de kan komme til jorden.

 

Det er dette som er hensikten med LHC og dette var grunnen til at den ble bygget. Alt dette tøyset med higgs boson og big bang ol. er bare et spill for galleriet for å lure folk.

 

higgs boson fins ikke, og det har aldri vært noe big bang,

Lenke til kommentar

OK.  Jeg gjør et forsøk.

 

Vil du tro det om jeg sa at de som bygget og jobber med LHC er satanister, og at de prøver å åpne en portal til andre dimensjoner, der satan selv og hans demoner befinner seg, slk at de kan komme til jorden.

 

Takk for det  :)  

 

Nei, det vil jeg ikke tro på uten videre. Jeg tror ikke en gang at det finnes noen Satan eller demoner.

 

Hvorfor sier du selv at du VET dette? Det høres jo ut som fri fantasi. Har du vært der og sett det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noahs ark er funnet.

Det var Ron Wyatt som først udersøkte den, og etter den tid så har flere vitenskapsfolk også undersøkt den, og bekreftet at det er restene av Noahs ark.

Det er bla funnet rom på innsiden med forsteinet møkk. Men nok om det her.

 

 

Det fins ingen satelitter slik vi kjenner det fordi det fins ikke noe verdensrom, Men de sender likevel opp noe de kaller for satelitterm og disse blir sendt opp med store ballonger som de henger under.

Nei Ron Wyatt har ikke funnet Noas ark.Heller ingen andre har funnet den.

Ron Wyatt er til de grader avslørt som en svindler både av kristne organisasjoner og arkeologer forøvrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for det  :)  

 

Nei, det vil jeg ikke tro på uten videre. Jeg tror ikke en gang at det finnes noen Satan eller demoner.

 

Hvorfor sier du selv at du VET dette? Det høres jo ut som fri fantasi. Har du vært der og sett det?

Ja, det var jo akkurat dette jeg mente ville skje, og jeg fikk rett.

 

Du kan jo tro hva du vil, men de som jobber med dette er satanister og de både tror og vet at satan eksisterer.

Men folk flest har ingen anelse om dette for djevelens (satans) største triks var å overbevise folk flest om at han ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Ja, det var jo akkurat dette jeg mente ville skje, og jeg fikk rett.

 

Du kan jo tro hva du vil, men de som jobber med dette er satanister og de både tror og vet at satan eksisterer.

Men folk flest har ingen anelse om dette for djevelens (satans) største triks var å overbevise folk flest om at han ikke eksisterer.

Hva med at du kommer med ett eneste argument og ikke bare påstander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei Ron Wyatt har ikke funnet Noas ark.Heller ingen andre har funnet den.

Ron Wyatt er til de grader avslørt som en svindler både av kristne organisasjoner og arkeologer forøvrig.

 Ron Wyatt fant Noahs ark, noe som senere er bekreftet av andre vitenskapsfolk med den "rette"utdannelsen.

Ron Wyatt var ikke noen svindler, men de må jo prøve å skjule dette for folket, fordi det passer jo ikke med makthavernes agenda,

Dettefunnet  er også kommentert i natioal geographic.

ark-big.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...