Gå til innhold

Hvilken handlekurv foretrekker du?


Nimrad

  

98 stemmer

  1. 1. Hvilken handlekurv foretrekker du?

    • Den lille med håndtak som man bærer.
      72
    • Den store med 2 håndtak, og hjul som kan både bæres og trilles.
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

 

Du glemte den store typen som MÅ dras. 

Foreløpig konsentrerer vi oss om handekurver, ikke handlevogner.

 

 

Snakker om kurver. Her i området har vi butikker med vogner + plastikkurver som ikke kan bæres

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke stemme fordi da spretter tråden opp i mine inlegg som kjerringa på julekvelden, men stemmer den lille med håndtak.

 

Jeg har observert at spesielt REMA 1000 er ivrige på den største kurven i avstemningen, men jeg har også sett i det siste at den "lille blå" har kommet tilbake igjen. På min lokale REMA 1000 har de faktisk hele 3 forskjellige typer + 2 typer vogner (barn og voksen). De har den lille kurven, som jeg alltid må hente ved kassa fordi det er åpenbart den flest bruker, den som er hakket større og avbildet i avstemningen (som er forp*** å både bære og trille), og den som er enda større enn den igjen, men som "MÅ dras".

 

Norgesgruppen virker mer konsekvente, og har nesten utelukkende alltid en haug av "den lille" ved innganen, som er praktisk for oss som bare skal ha noe småtteri. Skal jeg gjøre større innkjøp tar jeg en vogn.

Lenke til kommentar

post-68264-0-30177100-1448650690_thumb.j

 

Liker den best. Har plass til mer, samt at jeg slipper å måtte bære den. Har ikke akuratt store muskler i arma for å si det sånn. :ph34r:

En liten kurv som man MÅ bære, blir fort for liten (og tung) og en handlevogn for stor. Er i butikken kun 2 ganger i uka, så kjøper inn alt jeg trenger da. Orker ikke å gå flere ganger i butikken per uke (for å bære mindre for hver gang), da jeg ofte kjøper da masse itilleg som jeg egentlig ikke har bruk for.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Foretrekker de minste. På min lokale Rema så har man bare trillevognen som avbildet og de kjempestore kurvene som man må trille. Jeg er glad for at man kam bære begge de avbildete, fordi det fungerer gsnske dårlige med små trillevogner, og traller forsåvidt. Det jeg ikke skjønner poenget med er de kjempestore kurvene, skal man, handle så mye så er det mye enklere å ha en vogn.

Lenke til kommentar

Foretekker den minste uten tvil. Når jeg tar en kurv handler jeg ikke så mye uansett og den store lager et vanvittig bråk på flisene når man springer rundt i butikken. Hvis jeg vet at jeg skal ha noe tungt som er på tilbud (5 brus f.eks.), ja så velger jeg som regel den med hjul. 7/10 ganger er nok den lille. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...