Gå til innhold

VIDEO: Den nye Fallout 4-traileren viser mer av hva du kan vente av spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, men er ufattelig skuffet over ansiktsanimasjoner i forhold til tale osv. Jeebus så elendig.

Ganske dårlig i traileren ja. Håper dette er noe de retter opp i, eller at det er en tidligere versjon av spillet. Grafikken ellers syns jeg ser veldig bra ut. Husker første gang de viste Piper (companion) da så absolutt ansikts animasjonene hennes bedre ut enn i denne traileren. Så kan være mange grunner her. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Denne var hærlig :D . Hmm... synes spillet ser veldig bra ut i bevegelse. Men spesielt still bildene er langt i fra imponerende. Samtlige fallout spill, inkludert fallout 1 er fantstisk selv i dag, til tross for grafikken :)

Enig, tenker mer på at stemningen er riktig enn noe annet. Musikk, farger, lys osv. Alt dette har imponert så langt. 

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg, men er ufattelig skuffet over ansiktsanimasjoner i forhold til tale osv. Jeebus så elendig.

Ja jeg var sikker på at jobb maskina dreiv å hang seg opp her nå, for det der såg krisedårlig ut.

 

Har ikke rørt  Fallout etter Fallout 2, men jeg må inrømme at det klør i kjøpefingen nå altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Herregud, for en vanvittig god trailer! Det må være den beste jeg har sett på år og dag for et spill!

Da er det bestemt: jeg kjøper meg Fallout 4 NÅ! Setter litt penger av fra sparingen for dette spillet!

 

 

Jeg er hyped!
Men må ærlig si at grafikken på Fallout 4 ser ut som om den var produsert før Fallout 3 :O

 
Dersom du fulgte litt ekstra med, så så du at det var konsollversjonen som ble vist, og ikke PC versjonen. 
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

:) lip sync og animasjoner har stått på stedet hvil stort sett siden Oblivion ser jeg. Ja ja, Bethesda har som regel prioritert å bruke tiden på andre ting enn denslags, heldigvis uten at spillene har vært dårlige av den grunn.

 

Gleder meg som en unge til spillet pga gameplayet og atmosfæren, selv om texturene ser omtrent ut som de gjorde i Falout3 (gjetter og håper på at traileren er fra en konsoll).

 

Highres texturene blir kanskje utgitt som en gratis addon til PC (som på Skyrim) når det er gått lang nok tid til at ikke konsoll selskapene føler seg urettferdig behandla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gleder meg som en unge til spillet pga gameplayet og atmosfæren, selv om texturene ser omtrent ut som de gjorde i Falout3 (gjetter og håper på at traileren er fra en konsoll).

 

Er fra konsoll, da du ser Xbox knappene i deler av videoen. :p 

Lenke til kommentar

Ikke imponert over grafikken. Skjønner at Bethesda er opptatt av handling, men en animasjon designer bruker ikke tiden sin på noe annet enn animasjoner. Burde ha lett klart å lage noe mer realistisk.  Og sitatet "War never changes" begynner å bli lei.

Når jeg hørte sitatet drepte det stemningen med en gang og begynte å tenke på CoD parodien. Som started med samme sitatet.
https://www.youtube.com/watch?v=8QuE36_hZuE

Uansett synes jeg trailern var meh. Likte Fallout 3 sin trailer mye bedre, da den var godt gjennomført og humoristisk. Synes Fallout 4 trailern ga alt for mye.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...