Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

The Gathering 2016

w21Xu6C.jpg

 

23. - 27. mars - Vikingskipet Hamar

 

 

Billettsalget er i gang

 

Info ang kølotteriet og billettsalget

Nytt av året er at tiden i butikken går ut etter 24 timer. Dersom du ikke handler i løpet av dette tidsrommet må du stille deg i kø på nytt.

 

Dato og tid for når seatingen åpner:

 

 

  • 40+ personer: 18.02.16 17:00
  • 20+ personer: 18.02.16 20:00
  • 10+ personer: 19.02.16 17:00
  • 5+ personer: 20.02.16 17:00
  • 1+ personer: 21.02.16 17:00

 

F.A.Q.

 

Wannabe crew for TG16

 

Link til tråden fra i fjor

 

Bilder fra TG15

 

Offisielt forum

 

r/thegathering

Endret av Borbra
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig en ny tråd!

Blir fantastisk å tilbringe enda en påske i Vikingskipet :)

 

Oppfordrer folk til å være mer aktive på TG forumet. Opplever at aktiviteten synker fra år til år,  mye av skyllen for det ligger nok på TG relaterte grupper på facebook. 

Ikke noe krise, men hadde vært litt synd om forumet ble lagt ned pga lite aktivitet^^

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte det var på tide :D pleier å være noe aktiv på forumet, men kan jo alltids bidra med litt mer :)

 

Tenkte meg inn i crewet til neste år, etter 5år som deltaker er det på tide å prøve det fra andre siden :p

 

EDIT: Kommer til å oppdatere førsteposten så fort som det kommer mer info ut.

Endret av Borbra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har du søkt, Borbra?

 

Merka jeg ble gira på TG nå som wannabe åpna igjen. Begynner å savne det og glede meg samtidig! :fun:

Søker Core:Floor som førstevalg. Kjenner chief der allerde, og har jobbet sammen med andre fra Core:Floor på andre lan med samme oppgaver som Core:Floor har på TG.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Endelig en ny tråd!

Blir fantastisk å tilbringe enda en påske i Vikingskipet :)

 

Oppfordrer folk til å være mer aktive på TG forumet. Opplever at aktiviteten synker fra år til år,  mye av skyllen for det ligger nok på TG relaterte grupper på facebook. 

Ikke noe krise, men hadde vært litt synd om forumet ble lagt ned pga lite aktivitet^^

Enig, har selv vært på TG forumet de siste årene for å få gledet meg litt ekstra. Hva skal en si? Dette blir 16 strake år og som vanlig gleder jeg meg som en liten unge. Er spent på 2016 årets tematikk. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det feteste med hele TG er faktisk turen dit :p I fjor dro vi 3 dager i forveien til Sverige via båt fra Sandefjord. Har ikke hatt en så kos tur på mange år, sol og fint vær hele veien.

 

Gleder meg ekstremt mye til neste TG! :D Blir bare mitt andre år da, men kommer nok til å tilbringe mange fremtidige påsker i skipet.

Målet mitt denne gang er være mer sosial, se sceneshow og være med på happenings i større grad  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

2016 blir forhåpentligvis min tur nummer to også. Sist var i 2009. Har ikke passa så godt, men følte jeg måtte hoppe i det igjen før jeg blir for gammel.  :ph34r:

 

Noen som husker sånn ca. tidspunkt for annonsering av tema, billettslipp osv? Eller varierer det veldig år til år?

Aldersgrense? Nah, du blir aldri for gammel ;)

Var en kar i 40i åra som var på TG for første gang i fjor, han hadde kvia seg i mange år siden han følte seg for gammel. 

Etter hva jeg forstod gad deltakelsen mersmak. Forventer nesten at han kommer på #TG16 også :D

 

Kanskje det er mer behagelig å dra på TG som 50åring.  Har forhåpentligvis hatt endel hørseltap opp-gjennom årene på TG :p 

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...