Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir Jenter kåt av å se penis?


Anbefalte innlegg

Hei! Alltid lurt på dette. Som tittelen sier, blir jenter kåte av å se pikk? Er det ekkelt? Hvorfor er det så mange jenter som blokker gutter/menn som sender bilde av pikken da? Blir de kåte av å suge en penis på samme måte som vi gutter blir tent av å slikke fitte? Eller gjør de det bare får guttens skyld? 



Anonymous poster hash: 3db5c...bb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt spørsmål det der med hvorfor jenter ikke liker gutter som sender penis-bilder, for såklart de tenner på peniser. Altså, ikke misforstå meg nå - jeg kan godt skjønne hvorfor de syns det er ekkelt å motta slikt (eller oppleve andre slibrige henvendelser) - men jeg klarer ikke helt putte fingeren på nøyaktig hva det dreier seg om. Kan jo være mye kulturelt, da. At det på en måte er en "norm", som man forventes å leve ut i fra, og de fleste føler at stemmer med dem selv. Altså uten at det er noen rasjonell grunn. Jeg tror ikke det er noe "fornuft" i det, de handler vel bare om følelser som er skapt ut i fra normer. Det er andre forventninger til "gutta" - de fleste menn blir ikke støtt om de hadde fått vilkårlige fittebilder (selv om de fleste kanskje ikke ville sett på det som direkte sjarmerende. Jenta hadde fremstått som en "billig hore", kanskje. Som mange likevel gjerne hadde knullet. Men forhold? Not so much).



Anonymous poster hash: b6c26...47f
Lenke til kommentar

Nei jeg blir ikke kåt av å se en penis. Har selvfølgelig blitt litt tent av at kjæresten har hatt ståpikk, men da er det tankene rundt at han har det som tenner meg, ikke penisen.

 

Penis i seg selv er ikke ekkelt, men et penishode jeg bare får helt uten forvarsel av en annen gutt er så turn-off så det vil jeg påstå er ekkelt.

Lenke til kommentar

Nei, blir faktisk mer tent av et par kraftige mannehender med blodårer synlig. Eller en muskuløs/bred nakke/skuldre. :love:

 

En mann som dater meg burde heller sende bilde av det enn et penis-bilde! Liker ikke penis-bilder, de gir meg liksom ingenting. Seriøst, et bilde av mannehender er alltid suksess!

Endret av Hannah00
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er jente, og jeg tenner aldri på bildet av en penis. Jeg skal ikke snakke for alle damer der ute, men de jentene jeg har hatt samtalen med har vært like lite begeistret for dickpics som meg. Grunnen er så enkel som at dere gutter tenner på det visuelle (altså det dere ser) Mens vi jenter tenner mer på hvordan mannen fremstår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre.

Oi, en kar med peniskomplekser altså? Kan legge til at jeg har vært meget heldig på det området ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...