Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir Jenter kåt av å se penis?


Anbefalte innlegg

 

tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre.

Oi, en kar med peniskomplekser altså? Kan legge til at jeg har vært meget heldig på det området ;)

 

Nah, han er sikkert homofil eller aseksuell ;)

 

 

TS:

 

Nå har jeg aldri sendt nakenbilde tho, men etter det jeg vet blir de færreste kåte av å se penis. Derimot er det mange som blir kåte av å gi en bj ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Vil ikke ha tilsendt bilder, men vil ikke ha en liten heller;)

Logikken din feiler, hvis størrelse er viktig for deg ville du ønsket den informasjonen ett bilde kan gi.

Det er noen gutter som sender det flere ganger i uka og det blir for mye. Størrelse betyr noe, men det betyr ikke at jeg trenger å ha bilde, kan finne det ut på egen hånd om vi er kommet så langt og etter dette så trenger jeg ikke å få tilsendt bilde.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre.

 

Haha, jeg lo godt av utbroderingen og sammenligningene dine. :D

Forøvrig synes jeg fyldge fitter med litt lefser tytende ut er bare digg å se på og kose med! 

Lenke til kommentar

Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk.

Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det..

 

Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk?

Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte?

Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk.

Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det..

 

Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk?

Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte?

Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det.

 

 

Fra personlig erfaring: Homofile menn liker å motta, og har lav terskel for å sende, bilder av pikk. Ingen idé om tilstandene over på den lesbiske siden.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

 

Så det ser ut til at damer ikke blir særlig kåte av å se kuk.

Jeg antar samtidig at menn blir kåte av å se fitte, ut i fra det enkle grunnlag av at jeg selv har en tendens til det..

Men hva med homofile menn, blir de kåte av å se kuk?

Hva med lesbiske, blir de kåte av å se fitte?

Har noen forsket på dette? Hvis ikke så syns jeg en betydelig del av statsbudsjettet bør settes av til å finne ut av det.

 

 

 

Fra personlig erfaring: Homofile menn liker å motta, og har lav terskel for å sende, bilder av pikk. Ingen idé om tilstandene over på den lesbiske siden.

Takker. Så da kan man kanskje si at menn er visuelle i sin seksuelle tankegang uansett om de er hetero eller homofil? Det er forsåvidt som forventet.

Men hva med lesbiske da? Kom på banen damer!

Lenke til kommentar

tja... Begge kjønnsorganer er ekle. Fitter er dritstygge, de fleste jentene i denne tråden som sier at de ikke liker penis har sikkert lange roastbiff lefser av stygge lange glitrende skamlipper som dingler mellom beina som gardinene på et vindu i nordavinden. Peniser er jo ikke heller noe særlig bedre.

 

10/10

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Å sende bilder av kuken sin kan være en del av noe større og trenger overhodet ikke å være at du 'pusher en kuk opp i snapchatten hennes uanmeldt'. Greit å ha i bakhodet at vedkommende kanskje

- Ikke har hatt sex

- Ikke er interessert i deg

- Har hatt dårlig erfaring med det tidligere.

- Har mentale barrierer mot "kuk på snap" :p

- Elns.

 

Så moralen er egentlig å ikke være idiot.

 

-Gutt

 



Anonymous poster hash: e9f52...6ab
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...