Gå til innhold

FEATURE: De beste og mest skuffende spillene i 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått spilt så mye i 2014 som jeg har hatt lyst til, men et av spillene jeg har fått spilt helt ferdig er The Wolf Among Us, og jeg er veldig enig med dere at historien er særdeles god.

 

Ellers er jeg fornøyd med at jeg eier mange av spillene på listen, og litt bekymret for at jeg ikke skal få gitt spillene så mye tid som de fortjener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig 12 skribenter som har kommet opp med denne lista? Skjønner ingenting av den. Enten man ser på den med AAA-øyne eller indie-øyne spør jeg meg selv "Hvorfor" i så godt som alle tilfellene.

 

Enten må skribentene spille ekstremt få spill, eller så må det ha vært enormt sprik mellom skribentene så det ble litt tilfeldig hva som havnet på lista.

Endret av radiohodet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det virkelig 12 skribenter som har kommet opp med denne lista? Skjønner ingenting av den. Enten man ser på den med AAA-øyne eller indie-øyne spør jeg meg selv "Hvorfor" i så godt som alle tilfellene.

 

Enten må skribentene spille ekstremt få spill, eller så må det ha vært enormt sprik mellom skribentene så det ble litt tilfeldig hva som havnet på lista.

 

Kan du forklare litt nærmere hva som er feil, og hvilke andre spill som heller burde vært på lista? Og ikke bare pc spill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ga opp lesingen etter beste enspilleropplevelse fordi det er den viktigste lista og den inneholdt bare tull. Selv etter et så fantastisk spillår! Det er vel nok en gang bare å innse at mainstream-smaken blir litt kjedeligere, tørrere og tristere for hvert år som går. :)

 

Hvor mange av spillene på enspillerlista har du spilt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

To. Shadow of Mordor og Stick of Truth. Det sistnevnte er det tristeste valget i og med at det kom så mange bra rollespill i år. Likevel velger flesteparten, selv blant spilljournalister, bare det mest kjente. Og etter fantastiske enspilleropplevelser fra 2014 som Kentucky Route Zero og Blackwell Epiphany, blir man litt matt av å se disse Justin Bieber-variantene pryde oversiktene over årets beste spill rundt omkring.

Lenke til kommentar

Enig med sesseth og atw. Har ikke spilt mye i år, men nivået må da være ufattelig høyt hvis ikke Dragon Age når verken pallen i beste enspiller eller historie?!

 

Rart dere ikke har en egen sport/bil spalte. Rent statistisk på metascore så er vel nhl 15 årets største skuffelse ift fjoråret og forventningene. Håper dere anmelder neste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...