Gå til innhold

SAS og Norwegian endrer mobilbrukreglene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg flyr mere enn de fleste, må ut og fly 18 ganger til før dette året er ferdig,

 

flyr mye i Asia og midtøsten hvor flere av flyselvskapene har tilltatt mobilbruk allerde en stund,

det finns ikke noe mere irriterende enn at personen ved siden av deg eller rundt deg snakker i tlf, siden de altid bråker en del på flyet pga støy fra motoren , så snakker de alitd veldig høyt i tlf også

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Når det gjelder manglende Internett i Dreamliner-flyene, er årsaken en annen. Disse flyene er ikke sertifisert for Wi-Fi"

 

Bare tull, flydd flere ganger med Qatar Airways fra Oslo som også benytter Dreamliner, det finnes WIFI på de flyene koster dog penger å bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Når det gjelder manglende Internett i Dreamliner-flyene, er årsaken en annen. Disse flyene er ikke sertifisert for Wi-Fi"

 

Bare tull, flydd flere ganger med Qatar Airways fra Oslo som også benytter Dreamliner, det finnes WIFI på de flyene koster dog penger å bruke.

 

Dette er faktisk ikke tull. Slik jeg tolker Boeings uttalelser må hvert flyselskap sertifiseres for bruk av WiFi på Dreamliner, og denne må så godkjennes av FAA.

 

Qatar Airways var det første flyselskapet som fikk på plass dette. De aller fleste flyselskaper som flyr dette flyet tilbyr imidlertid ikke WiFi. Eller de tilbød i det minste ikke WiFi tidligere, da det er en stund siden jeg leste om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

jeg flyr mere enn de fleste, må ut og fly 18 ganger til før dette året er ferdig,

 

flyr mye i Asia og midtøsten hvor flere av flyselvskapene har tilltatt mobilbruk allerde en stund,

det finns ikke noe mere irriterende enn at personen ved siden av deg eller rundt deg snakker i tlf, siden de altid bråker en del på flyet pga støy fra motoren , så snakker de alitd veldig høyt i tlf også

 

Gruer meg til det samme. Jeg tør påstå at 99,9% av de som reiser overhodet ikke trenger å ringe noen, men folk kommer til å gjøre det fordi de kan. Gleder meg til at sidemannen sitter og roper inn i telefonen "JEG HØRER DEG IKKE! DET ER SÅ MYE BRÅK HER!"

Lenke til kommentar

Bare tull, flydd flere ganger med Qatar Airways fra Oslo som også benytter Dreamliner, det finnes WIFI på de flyene koster dog penger å bruke.

Qatar har en annen leverandør av WiFi en Norwegian. Det er utstyret Norwegian bruker (Row44) som ikke er sertifisert for 787.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...