Gå til innhold

Nå skrur Netflix opp prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å nei, ti kroner mer :omg:

 

 

Har betalt for Netflix siden det kom til norge :green:

 

Da beholder du forsatt samme gamle pris.

 

 

 

Prisøkningen gjelder imidlertid ikke de som allerede abonnerer på Netflix. Som selskapets informasjonsdirektør Joris Evers påpekte til Hardware.no tidligere i vår, vil selskapet ved enhver endring la de eksisterende brukerne beholde sine betingelser i minst to år.
Lenke til kommentar

Jeg er ganske imponert over hva Netflix klarer å tilby for 79/89kr pr mnd. Selv bruker jeg det ikke så veldig ofte, men betaler gladelig det det koster pga et meget bra konsept. Samme gjør jeg med Spotify.

Hjelper litt med Mediahint-utvidelsen når jeg bruker nettleser, da får man jo enda bedre utvalg. Norsk Netflix har jeg gjennom Win8-appen.

 

Med tanke på at Google Play tar 49kr for å leie én film i HD er Netflix et kupp!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

legg merke til at Netflix har faket en "technical difficulties" like etter nyheten om prisjustering kom opp for å hindre folk i å kansellere abonnementet sitt. Ja jeg vet at eksisterende kunder ikke er påvirket, men det er negativt uansett og jeg f.eks som allerede er kunde, velger å kansellere abonnementet nå fordi jeg ikke mener det er verd det jeg betaler, og i alle fall ikke den nye prisen så nå er det nok. Men det får jeg ikke lov til fordi dem vet at prisjustering skaper negativ trend og faker tekniske problemer til stormen har lagt seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

legg merke til at Netflix har faket en "technical difficulties" like etter nyheten om prisjustering kom opp for å hindre folk i å kansellere abonnementet sitt. Ja jeg vet at eksisterende kunder ikke er påvirket, men det er negativt uansett og jeg f.eks som allerede er kunde, velger å kansellere abonnementet nå fordi jeg ikke mener det er verd det jeg betaler, og i alle fall ikke den nye prisen så nå er det nok. Men det får jeg ikke lov til fordi dem vet at prisjustering skaper negativ trend og faker tekniske problemer til stormen har lagt seg.

 

Eller så opplever de rett og slett tekniske problemer

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

legg merke til at Netflix har faket en "technical difficulties" like etter nyheten om prisjustering kom opp for å hindre folk i å kansellere abonnementet sitt. Ja jeg vet at eksisterende kunder ikke er påvirket, men det er negativt uansett og jeg f.eks som allerede er kunde, velger å kansellere abonnementet nå fordi jeg ikke mener det er verd det jeg betaler, og i alle fall ikke den nye prisen så nå er det nok. Men det får jeg ikke lov til fordi dem vet at prisjustering skaper negativ trend og faker tekniske problemer til stormen har lagt seg.

 

Eller så opplever de rett og slett tekniske problemer

 

Sannsynligvis, jeg bare liker å skape kontrovers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

legg merke til at Netflix har faket en "technical difficulties" like etter nyheten om prisjustering kom opp for å hindre folk i å kansellere abonnementet sitt. Ja jeg vet at eksisterende kunder ikke er påvirket, men det er negativt uansett og jeg f.eks som allerede er kunde, velger å kansellere abonnementet nå fordi jeg ikke mener det er verd det jeg betaler, og i alle fall ikke den nye prisen så nå er det nok. Men det får jeg ikke lov til fordi dem vet at prisjustering skaper negativ trend og faker tekniske problemer til stormen har lagt seg.

Jeg betaler med Entropay som er en grei løsning. Hvis jeg ikke vil ha Netflix lenger, går jeg bare inn på Entropay og trykker "Delete" på det virituelle Visa-kortet jeg har brukt på Netflix, og vips så har ikke Netflix noe Visakort å trekke beløpet fra. ;) Som sagt....grei løsning.

Lenke til kommentar

 

Vell verd pengene :) Har hatt Netflix siden oppstart i Norge.

 

 

Her sitter jeg med stikk motsatt mening.

Den norske netflix er så og si ubrukelig etter en kort tid.

Alt for lite utvalg.

Derfor de fleste sitter med den amerikanske versjonen.

Støtter denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Netflix til 79 eller (Sett inn pris her) høres fantastisk ut når du har tilgang til det amerikanske biblioteket.

Problemet er at dette er egentlig "piratkopiering" også i bransjens øyne, så skal verdi debatteres så må du tenke det norske utvalget som ikke er mye å skrive hjem om, i tillegg er vell denne prisøkningen mest for at Netflix må kaste penger i Comcast sin lomme.

Lenke til kommentar

Husker "back in the days", da gutta kjørte inn til byen for å leie én VHS. Dét alene kostet gjerne 80-90 kr, legg til impulskjøp av alskens godterier + bensinpenger.

 

Netflix må gjerne ta 189 kr måneden for min del.

 

Husker også at man måtte betale ekstra hvis man glemte å spole vhs`n tilbake ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker "back in the days", da gutta kjørte inn til byen for å leie én VHS. Dét alene kostet gjerne 80-90 kr, legg til impulskjøp av alskens godterier + bensinpenger.

 

Netflix må gjerne ta 189 kr måneden for min del.

 

Ja, men du må huske på at man tjente mye mindre på den tiden også :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...