Gå til innhold

Sniktitt: Alien: Isolation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jo å bli passe gira på dette spillet her altså. Alt tyder jo på at dette vil levere varene, og holde det det lover. I rake motsetningen til katastrofen som var Colonial Marines!

 

Sega trenger ikke flere svin på skogen med denne merkevaren nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo prøve seg på Doom 3 først, og skvetter du en skvett da så vet du ihvertfall at du burde holde deg unna dette :p

 

Får håpe det er langt bedre enn Doom3....

 

Ellers liker jeg bevegelsesdetektoren, et kjmpegrep fra AvP som også var skummelt som marine. Man skulle tro man føler seg tryggere med den, men på mange måter er det bare mer urovekkende.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Og jeg som synes AVP er skummelt nok når man har fullt magasin...

 

Hvilket AVP snakker vi om? Det gamle 2000 spillet eller det nyere fra noen år tilbake (det første var langt skumlere imo).

 

Vi får håpe at dette blir bra, men om bChaos har rett kommer jeg nok til å få litt noia av det. :wee:

 

Det første, men jeg ble godt skremt som marine i det siste også jeg. Ikke lettskremt ellers, men det er noe med Alien filmen(e) og AVP spillserien. Det er liksom så stusselig å løpe rundt med pulsrifla og bevegelsesdetektoren som blipper i vei når det tilsynelatende bare er søppel og andre ting som blåser i vinden...En mec drakt med minigun og flammekaster derimot! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...