Gå til innhold

Far Cry-samlepakke med nyversjon av originalspillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo alt Far Cry 3 og Far Cry 3: Blood Dragon og Far Cry 2 er såpass begredelig at ikke har noe interesse av det så hele pakken har liten verdi for meg.

 

FarCry 2 er et dritspill, men FarCry 3 og FarCry 3: Blood Dragon er kjempeartig. FarCry 3 klarer å fortelle en historie og ha en fungerende spillmekanikk basert på FarCry 2 uten å bare bli kjedelig. Blood Dragon er bare helt merkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Far Cry 2 hadde sine øyeblikk, men slet også med noen problemer som de fikset opp i FC3. hva orginale FC angår mener jeg å huske at det var et vanskeligere spill fordi mutantene tålte ekstremt mye, og man hadde bestandig for lite ammo.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Originalen var absolutt best :) Kunne glatt kjøpt denne pakken for å kunne spille gjennom hele serien pånytt. Prøvde ikke det siste da, så håper det er likeunderholdende som resten av serien.

Har bare prøvd originalen på wii versjonen og den var bra men jeg tror far cry 3 er mye bedre utifra hva annmeldere har sagt

 

FarCry 2 er et dritspill, men FarCry 3 og FarCry 3: Blood Dragon er kjempeartig. FarCry 3 klarer å fortelle en historie og ha en fungerende spillmekanikk basert på FarCry 2 uten å bare bli kjedelig. Blood Dragon er bare helt merkelig.

Vist det var et dritt spill hvorfor fikk den 8,9/10 da?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

FarCry 2 er et dritspill, men FarCry 3 og FarCry 3: Blood Dragon er kjempeartig. FarCry 3 klarer å fortelle en historie og ha en fungerende spillmekanikk basert på FarCry 2 uten å bare bli kjedelig. Blood Dragon er bare helt merkelig.

 

Quoted for truth. Far Cry 2 er et ultrarealistisk mareritt, mens Far Cry 3 er et helaftens spillfyrverkeri. Originalen og Blood Dragon har jeg tilgode å prøve, så dette kan bli spennende. ^^

Lenke til kommentar

1'ern er veldig bra, tror jeg spillte igjennom det 3 ganger.

2'ern er helt ok, men det var noen småting som irriterte litt.

3'ern derimot er et av de beste spilla jeg har spillt noensinne.

blood dragon var helt ok.

 

tror jeg må prøve å fikse orginalen i den nye HD utgaven når det kommer, fikk lyst til å spille det igjen.

Lenke til kommentar

Bra de har med de første spillet med i serien endelig på 360 og PS3. Av de som er kommet ut allerede må jeg si at de originale er MYE bedre enn Far Cry instincts ( predator ). Far Cry 2 og 3 har jeg ikke helt lyst å sammenligne med fordi FC1 er mer store brett, men linjær historie.

 

Har fortsatt min originale versjon av FC1 liggende i hylla til PC og om jeg husker riktig så eneste den versjonen mangler er widescreen støtte. Får se om muligens denne pakken blir kjøpt i fremtiden. Har allerede spilt ett par timer FC2, Rundet FC1 flere gang. Rundet FC3 og har fortsatt Blood Dragon til PC.

 

Selvfølgelig alt som vil gi penger til ubsoft som gjør at de kommer med ett bra Far Cry 4 spill og gjerne ett fullverdig Blood Dragon spill er vel egentlig greit.

Lenke til kommentar

Da mangler det bare én ting - fjern den idiotiske uplay-DRMen og/eller gjør det mulig å launche spillene fra f.eks steam, i stedet.

Kanskje et ignorant utsagn, kanskje et luksusproblem - men jeg drukner snart i all DRM-klient-administreringen - og uplay er den desidert værste av dem, hva fravær av brukervennelighet og grensesnitt angår.

 

 

Til helv*te med uplay.

Lenke til kommentar

Vist det var et dritt spill hvorfor fikk den 8,9/10 da?

Si det. Kanskje fordi utviklerne kjøpte FarCry varemerket og klistret det på makkverket med kjempefin grafikk? Dersom du spiller FarCry 2 i tjue minutter rekker du ikke å legge merke til de helt åpenbare spillmessige feilene spillet har. Det er mange andre som har gått igjennom probleme dette spillet har, men her er det:

 

Det er to faksjoner i spillet. Disse er visstnok "fiender" men du hadde ikke visst det med mindre du ble fortalt det ettersom den eneste fienden de egentlig har er deg. Du kan velge lag for hvert oppdrag, men hvilken faksjon du velger spiller ingen rolle fordi begge skyter på deg allikevel. Visstnok fordi oppdraget ditt er så hemmelig at ingen kan vite om det. Fiender respawner så fort du ser vekk.

For hvert eneste, bidige oppdrag blir du servert alternativet å spillet for den andre faksjonen. Hva du velger har ingenting overhode å si. Faksjonene blir ikke sinte, og er like villige til å gi deg et nytt oppdrag etterpå. Oppdrag er ekstremt simple, og er lite annet enn "kjør hit drep han" eller "kjør dit, hent dette". Igjen, og igjen og igjen. Det er ingen nevneverdige karakterer og historien er rett og slett kjedelig.

 

Dritspill. 3/10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Si det. Kanskje fordi utviklerne kjøpte FarCry varemerket og klistret det på makkverket med kjempefin grafikk? Dersom du spiller FarCry 2 i tjue minutter rekker du ikke å legge merke til de helt åpenbare spillmessige feilene spillet har. Det er mange andre som har gått igjennom probleme dette spillet har, men her er det:

 

Det er to faksjoner i spillet. Disse er visstnok "fiender" men du hadde ikke visst det med mindre du ble fortalt det ettersom den eneste fienden de egentlig har er deg. Du kan velge lag for hvert oppdrag, men hvilken faksjon du velger spiller ingen rolle fordi begge skyter på deg allikevel. Visstnok fordi oppdraget ditt er så hemmelig at ingen kan vite om det. Fiender respawner så fort du ser vekk.

For hvert eneste, bidige oppdrag blir du servert alternativet å spillet for den andre faksjonen. Hva du velger har ingenting overhode å si. Faksjonene blir ikke sinte, og er like villige til å gi deg et nytt oppdrag etterpå. Oppdrag er ekstremt simple, og er lite annet enn "kjør hit drep han" eller "kjør dit, hent dette". Igjen, og igjen og igjen. Det er ingen nevneverdige karakterer og historien er rett og slett kjedelig.

 

Dritspill. 3/10.

Jeg bryr meg ikke om småfeil, vist du skal se etter feil med alle spill så vil du aldri like et spill. Eneste som betyr noe er at spillet er bra ikke småfeil

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke om småfeil, vist du skal se etter feil med alle spill så vil du aldri like et spill. Eneste som betyr noe er at spillet er bra ikke småfeil

Du velger én av tingene jeg påpeker og kaller det en småfeil. Ved siden av at jeg ikke vil kalle det en småfeil er det knapt det eneste som plager dette spillet.

 

Jeg liker FarCry 3 og FarCry 3: Blood Dragon. De er overhode ikke spill uten mangler, men de er ikke blottet for sjarm og underholdning slik FarCry 2 er.

 

FarCry 3 til tross for simpel spillmekanikk er et veldig underholdende spill. FarCry 3: Blood Dragon appelerer grunnen den ekstreme 80'talls Sci-Fi og ellers spiller temmelig likt som FarCry 3.

 

FarCry 2 var ganske underholdende multiplayer da, men det er plutselig ikke et sandbox-spill slik singleplayer er og mer som et tradisjonelt FPS men med hangglidere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...