Gå til innhold

Ingen xbox one før q3 2014?


Kjurrun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ikke noe på... sett folk hevde motsatt også. Så det er bare å spre rykter...

 

"I'm an Xbox Elite Team member for Microsoft Belgium and we are led by the Xbox Product Manager for Belgium; he has confirmed to us that he is not aware of any launch plans whether it be Q1 or Q3 for the delayed countries. He would, IMO, be the first one in the country to know more about it if it where true, so be aware that these are still rumours!"

 

http://www.neowin.net/news/rumor-microsoft-wont-launch-xbox-one-in-nordic-countries-until-q3-2014

Litt ned i kommentarfeltet.

 

Vedkommende som kommenterer kan være hvem som helst dude, akkurat som hvem som helst kan sende ut andre rykter...

 

Er fornøyd med min Xbox One så langt, men håper jo på release her snart. Trenger en til, samt at det blir artigere å spille online med kompiser.

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke at det skulle bli så lenge til, jeg sa for noen dager siden til noen kompiser på kødd at "den kommer nok ikke før neste jul", og hvis dette stemmer var jeg ikke langt unna.

 

Leser enkelte steder at grunnen til at det ikke har kommet noen release dato i disse områdene er på grunn av at de sliter med lokalisering av tjenestene de skal ha med konsollen. Dette er jo en underholdningsboks mer enn en spillmaskin, så at de vil ha dette på plass før de slipper den. Og her til lands er jo utvalget temmelig labert av underholdningstjenester som lar seg streames, de er stort sett allerede dekket av Apple TV og PS3/360. Så hvis de prøver å få til noe mer enn dette kan det jo være det som tar sånn tid.

Lenke til kommentar

ved å Finlese artiklene litt ser man at det egentlig ikke er noen kilder, uttalelser, eller grunner til spekulasjon her.

 

Kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg føler på meg at maskinen kommer helt i begynnelsen av mars, før titanfall.

 

De venter nok med å se salgstallene etter endt Q4 før de tar en avgjørelse uansett. Alt handler om å slå sony på verdensbasis, og da må de ha stock i de store markedene.

Lenke til kommentar

http://www.igameresponsibly.com/2013/12/11/swiss-retailer-world-games-confirms-xbox-one-launch-delay/

 

Important: According to Microsoft, the One to shipment of the Xbox in different countries has been postponed (namely Switzerland) due to adjustments to the XBL marketplace indefinitely. Due to various discussions, we expect that the delivery of this country will probably not take place before Easter. An even longer wait time is also not ruled out ..

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke noe på... sett folk hevde motsatt også. Så det er bare å spre rykter...

 

"I'm an Xbox Elite Team member for Microsoft Belgium and we are led by the Xbox Product Manager for Belgium; he has confirmed to us that he is not aware of any launch plans whether it be Q1 or Q3 for the delayed countries. He would, IMO, be the first one in the country to know more about it if it where true, so be aware that these are still rumours!"

 

MS har ikke "Product managers" men "Program managers". I call bullshit.

Lenke til kommentar

Jeg reagerte litt på at de skulle dedikere 2 av kjernene til "entertainment centre"-dillet, men når de i tillegg forsinker lanseringen med nesten et år for å få klart lokaliseringen av dette begynner det å bli en patetisk strategi... lansér heller umiddelbart en variant man bare kan spille med, med engelske menyer og inget "entertainment"-innhold, så kan dere heller oppgradere OS senere for å pushe entertainment-bloatwaren.

 

Dette er jo som å gi markedet på et sølvfat til Sony, ikke at det plager meg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Hvis de hadde lansert konsollen umiddelbart i alle land men med engelsk (eller et av de andre ferdige språka) og heller tatt resten på en nedlastbar oppdatering siden ville de jo fått enda høyere salgstall. Hvorfor gjør de ikke det?

 

Dette er selvsagt feil, ettersom de hadde hatt samme antall konsoller tilgjengelig. Bare flere land å fordele det på. Nå har de i det minste muligheten til å dekke opp i de største landene der Xbox salget faktisk utgjør en forskjell ;)

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å forstå hvordan de klarer å rote til produksjonen så kraftig. Det er ingen eksotisk hardware i XBone, så det burde ikke være vanskelig å produsere nok enheter. Se på hva Apple (Foxconn) klarer med iPhone og iPad, så blir sammenlikningen enda rarere - særlig siden det er de samme som produserer Xbox også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...