Gå til innhold

Microsoft vil ikke at du skal banne til Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det igjen, akkurat som i artikkelen, sies at det bare gjelder videoer som blir lastet opp. Ikke når man gjør andre ting under normal bruk. Det er slettes ikke bare Microsoft som driver med slikt, og også Sony har sine problemer når det gjelder opplastning / streaming.

 

http://kotaku.com/twitch-couples-strip-show-could-mean-bad-news-for-play-1470396644

http://kotaku.com/twitch-taking-a-harder-look-at-ps4s-playroom-after-liv-1470759907

 

Ser forøvrig ingen problemer med at man blir utestengt for å banne voldsomt på tingene man laster opp, jeg selv orker ikke høre på streamere / opplastere som banner 4 ganger i hver setning. Det er rett og slett slitsomt.

 

Her står det litt om Xbone utestengelsen:

http://kotaku.com/xbox-one-has-the-best-error-messages-1471381751

 

Forfatteren av artikkelen satt å banna på skype (var noen som sa at han ble utestengt fordi han hadde banna på skype.) i en lengre periode og rett og slett liter av seg hvert eneste stygge ord han kunne, men ble ikke utestengt. Så det gjelder bare videoene man selv laster opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ser forøvrig ingen problemer med at man blir utestengt for å banne voldsomt på tingene man laster opp, jeg selv orker ikke høre på streamere / opplastere som banner 4 ganger i hver setning. Det er rett og slett slitsomt.

 

Nei selvsagt må alle oppføre seg slik at DU ikke blir sliten. DU kan jo ikke bare finne noe annet å se på. Neida, alle andre må innrette seg etter DEG.

 

Er så utrolig lei av sånne som deg, som skal presse alle inn i den firkanten som du liker

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg synes dette er helt riktig, upload studio så lenge det er offentlig tilgjengelig må ha en viss innholdskontroll.

 

Hvis du absolutt må lage videoer med banning kan du bare laste opp videofilen med bare spillvideoen, laste den ned til din egen pc, legge på ditt banne-lydspor og laste opp til en annen tjeneste.

Lenke til kommentar

 

 

Ser forøvrig ingen problemer med at man blir utestengt for å banne voldsomt på tingene man laster opp, jeg selv orker ikke høre på streamere / opplastere som banner 4 ganger i hver setning. Det er rett og slett slitsomt.

Nei selvsagt må alle oppføre seg slik at DU ikke blir sliten. DU kan jo ikke bare finne noe annet å se på. Neida, alle andre må innrette seg etter DEG.

 

Er så utrolig lei av sånne som deg, som skal presse alle inn i den firkanten som du liker

Ja jøss, for det var _akkurat_ det jeg mente. Good job.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk er så krise as. Hva er det med dere og klage for alt? Er det så veldig interessant å høre på folk banne på opplastede videoer? Bann så mye du vil når du gamer eller gjør andre ting, men du trenger ikke laste opp videoer som er tilgjengelige for småbarn fulle av banneord.

 

Ikke sikkert de greier å legge det av seg så lett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...