Gå til innhold

Team Hardware er nå blant verdens ti beste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å starte med dette en god stund nå. Kanskje jeg skal ta det endelige steget og sjekke det ut i dag. Har nettkapasiteten min mye å si, forresten?

 

Hei, nei noen folder fra hytta med 3g. Det tar lenger tid , men det er snakk om minutter. Det er vel 10-100mb pr dag ca.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.

Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

For at jeg skal bidra til prosjekter som dette så MÅ jeg ha garantier, og muligheter for å sjekke, at resultatene er fritt tilgjengelige for alle som forsker. Jeg støtter gjerne fri forskning, men synes at legemiddelindustrien får klare seg på egenhånd.

Lenke til kommentar

Er for så vidt enig med deg morten_b. Men hvis vi skal gå rundt å være naive hele tiden, så hadde vi nok ikke kommet oss noen sted fremover. Uansett så håper jeg denne dataen som kommer ut ifra dette prosjektet går til noe fornuftig, og kanskje en dag kan hjelpe noen som står meg nær. Men er det noen plass vi kan få litt mer detaljer om den dataen som kommer utifra dette? Eller om det har kommet noe nærmere en løsning på en av de aktuelle sykdommene?

Lenke til kommentar

Tror du gjør lurt i å komme med kilder på dette, morten_b. For det er er litt av en flamebait.Edit:<- Stolt bidragsyter for Team Hardware.no :D

 

Tror nok det er best å holde den diskusjonen unna HW. Jeg anbefaler deg enten å glemme dette eller google det selv. Alternativt se "Thrive" på YouTube, 48 minnutter uti

Lenke til kommentar

Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money"

 

Ja for de hadde selvfølgelig ikke tjent noe penger på en kur mot kreft...

Det du påstår er så på tryne at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal ta noe du skriver fremover seriøst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg tror vi er litt naive her. Enhver som får diagnosen kreft er verd 300.000 dollar for legemiddelindustrien. Tenk på hvor mye dette blir årlig på globalt nivå, så bør vi skjønne at disse firmaene gjør alt som er mulig for IKKE å helbrede sykdommen.Fra Rife på 1920 tallet og til i dag er mange et stort antall forskere, leger og andre som har hatt en kur mot kreft som er blitt knekt av legemiddelindustrien og deres medhjelpere. "Follow the money"

 

Jeg tror du har misforstått hvis du tror legemiddelindustrien tjener penger på at folk er syke. De tjener penger på gjøre folk friske. Og det at du tror de heller vil la folk dø av kreft for å tjene penger tror jeg er helt bak mål. Forresten, kom med kilde på at de tjener 300.000 for hver kreftpasient. For i følge det jeg har lest om behandler som anses til å være enormt dyre så koster de betraktelig mindre enn 300.000

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig imponerende at Team Hardware faktisk er blant de ti beste i verden! Nå har jeg ikke foldet i mer enn et par uker og er langt langt unna å få så mye som 2 millioner poeng hver dag slik som -alias-, men bidrar med det jeg har og det er vel bedre enn ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...