Gå til innhold

Nå blir Halo TV-serie (Mac, Windows, Xbox, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spielberg har nok lagd mye bra, men blir litt bekymret når jeg tenker på seriene Falling Skies og Terra Nova som han var med på å produsere.

 

er forsåvidt ikke bare Spielbergs skyld at Terra Nova forsvandt, er vel så vidt jeg vet produksjonsselskapet som avsluttet det, og ikke Spielberg :)

Lenke til kommentar

krmt... alle vet godt at spielberg er en godt likt mann, men enkelte serier kunne han ha deltatt mere i. Falling Skies, Terra Nova (ikke sant?) f.eks. SKROT! er ikke nok å bare være produsent

 

Likte nå Falling Skies og Terra Nova jeg.. fantastiske serier. Sesong 3 av Falling Skies begynner 9. juni :)

Lenke til kommentar
krmt... alle vet godt at spielberg er en godt likt mann, men enkelte serier kunne han ha deltatt mere i. Falling Skies, Terra Nova (ikke sant?) f.eks. SKROT! er ikke nok å bare være produsent
Likte nå Falling Skies og Terra Nova jeg.. fantastiske serier. Sesong 3 av Falling Skies begynner 9. juni :)

 

Terra Nova og Falling Skies er to rimelig forskjellige serier da. Der Terra Nova rettet seg mer inn mot ungdom (eller - familie sci-fi) bygger Falling Skies mer i retning mot action for voksne. Kanskje det er derfor Terra Nova ikke ble mer populær enn det ble? Jeg for min del synes også begge seriene var gode, selv om jeg haller litt mer mot Falling Skies. Glad for at det kommer en sesong 3 :-)

Lenke til kommentar

Spielberg har laget mye bra, men jaggu mye nitrist også hvis man gidder å ta huet ut av ræva. Tror denne serien hadde fortjent en yngre og råere regissør. Mistenker at dette blir familieunderholdning og ikke hardcore vold og fanteri som Chief fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...