Gå til innhold

Sniktitt: Dragon's Dogma: Dark Arizen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget Dragons Dogma. Sikkert utrolig mye å trekke det for. Det tekniske etc.

Men, det sjarmerte meg i senk, og det slapp ikke tak før jeg hadde fullført det.

Det største minuset er at spillverden egentelig er ganske liten. På kartet virker det enormt, men det er jo bare en liten del av kartet som er "i bruk".

 

For å ikke glemme Theme sangen.

http://www.youtube.com/watch?v=P0CxIJBHBVQ

Endret av firberblad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

synd at man må kjøpe spillet på nytt, men 5 min googling ville du fåt svar på hvorfor stand alone og ikkje DLC og kva dei skal dekke over det med, dei har og prøvd så godt dei kan med alternativ for veteranenesource: http://www.xbox360ac...parate-DLC.html

 

Nice link.

 

Jeg tror faktisk dette er sant siden de har brukt 1 år på og lage noe etter DD vanilla, jeg tror siden dette var et problem måtte de vere sikker på at den nye versjonen måtte vere stor nok for og selge som et nytt spill, thus hvorfor de har brukt så lang tid på og slippe ut nytt innhold.

 

Men what do i know.

 

(Edit) digger dette spillet, kjempebra for og vere det første rollespillet capcom har laget.

Spiller det faktisk enda.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg spiller DD nå, kjøpte det også til release og spilte det da. Fantastisk spill :) Veldig veldig kjedelig at jeg må kjøpe spillet på nytt for fullpris for å få spilt denne DLC'en som jeg har utrolig lyst på =/ Digger at man kan nå reise fra steder til andre steder uten å måtte løpe hele veien. Det utgjorde jo en del av sjarmen, at man MÅTTE løpe. Men den 99 gangen begynner det å bli kjedelig å ta de samme goblinsene mellom Gransys og Encampment :p

 

Anyways, gleder meg til flere challenges! :D

Lenke til kommentar

Jeg spiller DD nå, kjøpte det også til release og spilte det da. Fantastisk spill :) Veldig veldig kjedelig at jeg må kjøpe spillet på nytt for fullpris for å få spilt denne DLC'en som jeg har utrolig lyst på =/ Digger at man kan nå reise fra steder til andre steder uten å måtte løpe hele veien. Det utgjorde jo en del av sjarmen, at man MÅTTE løpe. Men den 99 gangen begynner det å bli kjedelig å ta de samme goblinsene mellom Gransys og Encampment :p

 

Anyways, gleder meg til flere challenges! :D

Post game fucker alt opp og fiendene forandrer seg. visst du har klart spillet da med den hemmelige slutten.

 

Jeg startet på nytt med hard modus, mye mere action.

Lenke til kommentar

Post game fucker alt opp og fiendene forandrer seg. visst du har klart spillet da med den hemmelige slutten.

 

Jeg startet på nytt med hard modus, mye mere action.

 

At de forandrer seg er jo dritfett! Digget det, alt ble sinnsykt mye hardere da også. Gleder meg til jeg kommer dit på playthrough 2! Skal bruke mye lengre tid der da! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...