Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk til innkjøp av en LG G Watch når jeg fant den veldig billig, billig nok til å teste om smart klokker er noe eller ikke.

 

Men noen som har brukt denne, eller annen type mot One M7, og vet som den spiser mye av batteriet fra telefon? Selve klokken hadde fortsatt 78% igjen nå i kveld. Mens telefonen for første gang gikk tom for batteri. Har normalt rundt 30% igjen etter en normal dag. Bluetooth står alltid på uansett pga handsfree i bilen.

 

Så er dette pga klokken, eller kun hatt uflaks at i dag var en av de dagene telefonen spiser batteri (noe som skjer en gang i blant)

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av en LG G Watch når jeg fant den veldig billig, billig nok til å teste om smart klokker er noe eller ikke.

 

Men noen som har brukt denne, eller annen type mot One M7, og vet som den spiser mye av batteriet fra telefon? Selve klokken hadde fortsatt 78% igjen nå i kveld. Mens telefonen for første gang gikk tom for batteri. Har normalt rundt 30% igjen etter en normal dag. Bluetooth står alltid på uansett pga handsfree i bilen.

 

Så er dette pga klokken, eller kun hatt uflaks at i dag var en av de dagene telefonen spiser batteri (noe som skjer en gang i blant)

Hei. Har selv g watch R som brukes opp mot lg G3. Den bidrar nok en del til at batteriet går raskt. Har ikke prøvd den på min m7, men da jeg stort sett tømmer den for strøm i løpet av dagen vil jeg tro se ikke er en super match. Uten å ha noen dekning for det tror jeg også telefonen i kombinasjon med klokka (lg g3) holder litt lengre med lollipop.

Lenke til kommentar

Nå klør deg veeeldig etter den oppdateringen. Flere land i Europa har fått den som OTA. Blant annet Finland, England, Croatia, Spania. Jeg orker ikke å vente. Jeg finner ikke full FW på noen av de sidene. Noen som har tips?
Den ene jeg fikk fra HTC var amerikansk FW og skulle fungere på telefonen min i følge dem, teksten kom opp på norsk, men neida.

 

Edit: Bryr meg lite om den sletter alt, siden det ikke er noe på den uansett.

Endret av klakkelakk
Lenke til kommentar

Har ikke sett noe til at ota er i gang for Europa på xda. Ser bare noen påstår de har fått datoen 25.2 fra HTC, men det tar jeg med en bøtte salt.

Jævlig typisk. I USA har en av operatørene kommet ut med oppdatert OTA oppdatering.

 

Jeg aner ikke hva de store forskjellene er, men ser frem mest til at ART blir brukt(ca 30% økning i batterikapasitet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...