Gå til innhold

Skolemassakre i USA (Konspirasjonstilnærmingen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi dere da, folkens. Tror dere virkelig ikke at det finnes onde mennesker i verden utenfor den verdensstyrende, symbolkåte kulten dere selv har funnet opp?

 

Globalistene vil så gjerne at folk tror det er vi som står bak hva de står bak. Det er ikke pent gjort.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke heller poste dine tanker om saken i stedet for å syte?

 

Jeg kan ikke tilføye så mye mer enn at jeg etter egen mening mener at det er tydelig at liberal våpenpolitikk og en generell liberal innstilling til våpen i samfunnet = hyppige skolemassakre.

 

Det er jo helt sprøtt å lese listene over skolemassakre i USA gjennom tidene og samtidig se intervjuer med de haugene av amerikanere som fortsatt mener at det er deres rett å bære våpen.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Dette er kun fantasier og egenproduserte argumenter basert på statlig propaganda.

Jeg ble mobbet gjennom hele skoletiden selv, men jeg ønsket aldri å drepe noen, jeg tenkte ikke på det et øyeblikk.

Jeg ønsket bare det jeg nevnte i mitt innlegg. Og jeg har aldri hørt om noen andre mobbeoffer som ønsket å drepe noen heller

 

 

 

Tror du virkelig at offisiell statskontrollert media vil skrive om at myndighetene driver med falsk flagg aksjoner ?

 

Myndighetene både i USA og i andre land har drevet med falsk flagg aksjoner opp gjennom hele historien for å øke sin egen makt og kontrollere folket, det er slett ikke noe nytt

 

Men du, gode mann, kan det tenkes at selv om DU hadde disse tankene, så kan en eller to av de mange hundre tusen som blir mobbet tenke annerledes? Er det en mulighet? Eller er du forsatt skråsikker på at alle andre i hele verden MÅ ha samme erfaring og tanker som deg?

 

Det er pokker meg en helt absurd tankegang.

 

Det finnes ikke beviser, ingen skriver om det, og det finnes ingen informasjon om falsk flag operasjoner, men de skjer likevel, hver gang det skjer en katastrofe. Jeg har ikke ord.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er ironisk at personer som Baltazar94 og Rosario som tror på slike konspirasjonsteorier, også er de mest kunnskapsløse menneskene man kan finne. Det er en total mangel på forståelse av hvordan verden fungerer, på alle plan, fra ren fysikk og naturlover, sannsynlighet, politikk på lavt og høyt nivå og lignende. Det eneste dere klarer er å snu på offentlighetens påstander. Dere lever i bakvendtland. Uansett hva en person i maktposisjon sier, så er det en løgn. Sannheten er det motsatte av hva som blir sagt. Jeg venter bare på en reell sak hvor en (gjerne mindre og ustabil) stat gjør noe slikt mot sine egne, for å nå et sluttmål, og det kan påvises og blir bekreftet av andre stater og lignende. Da vil vil nok se deg skrike ut om at det er løgn, det er ikke staten som har gjennomført dette, men en gal mann. Dette kan de selvfølgelig ikke innrømme ettersom det vil vise at de ikke har full kontroll over absolutt alle aspekter i samfunnet, fra einstøinger som klikker og gjennomfører massedrap til kriger, til hvorfor tomatene muligens kan ha blitt en anelse hardere de siste årene, og hvilken rolle staten har i det.

 

 

Kos deg med frykten du så absolutt må leve med. Vi har forresten vært på månen, WTF var ikke en "innsidejobb", 22. juli var heller ikke en innsidejobb, dagens massakre var resultatet av en eller to forstyrrede mennesker. Jeg skulle heller ønske det var deres barn (Baltazar94 og Rosario) som ble brutalt drept i massakren. Da hadde det kanskje ikke vært så spennende og gøy å komme med absurde påstander om konspirasjon og lignende. :)

Endret av ChrisReeve
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fint om vi blir kvitt alle benekterne nå. De kan poste i den seriøse tråden. Det skal bli gøy å se hva konklusjonen der blir om 3 måneder :)

 

Jeg synes det er ironisk flott at personer som Baltazar94 og Rosario som tror på slike konspirasjonsteorier fakta, også er de mest kunnskapsløse kunnskapsrike menneskene man kan finne. Det er en total mangel på forståelse av hvordan verden fungerer, på alle plan, fra ren fysikk og naturlover, sannsynlighet, politikk på lavt og høyt nivå og lignende. Det eneste dere klarer er å snu på offentlighetens påstander. Dere lever på et i bakvendtland høyere nivå. Uansett hva en person i maktposisjon sier, så er det en løgn. Sannheten er det motsatte av hva som blir sagt. Jeg venter bare ikke lenger på en reell sak hvor en (gjerne mindre og ustabil) stat gjør noe slikt mot sine egne, for å nå et sluttmål, og det kan påvises og blir bekreftet av andre stater og lignende. Da vil vil nok se deg skrike ut om at det er løgn, det er ikke staten som har gjennomført dette, men ikke en gal mann. Dette kan de selvfølgelig ikke innrømme ettersom det vil vise at de ikke har full kontroll over absolutt alle aspekter i samfunnet, fra einstøinger som klikker og gjennomfører massedrap til kriger, til hvorfor tomatene muligens kan ha blitt en anelse hardere de siste årene, og hvilken rolle staten har i det.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Fint om vi blir kvitt alle benekterne nå. De kan poste i den seriøse tråden. Det skal bli gøy å se hva konklusjonen der blir om 3 måneder :)

Ja ikke sant. Vi liker å kvalitetssikre informasjonen vår, ikke dra den ut av ræven så fort man har blitt enig med seg selv. Disse mordene ligner på en annen gruppe mord som også ble gjennomført av en eller to einstøinger. Ettersom einstøinger ikke finnes, må det være et statlig eller hemmelig organ bak aksjonen.

 

 

Si meg, det har vært flere titalls massedrap (i følge noen kilder over 100) i USA de siste 30-40 årene. Hvor mange av disse står "hemmelige makter" bak? Og er det ikke på tide at man ser resultater av dette? Med unntak av 11. september, så tviler jeg sterkt på at disse massedrapene har utgjort en stor forskjell i f.eks. våpenkontroll på et nasjonalt nivå, ei heller annen politikk.

 

Forresten, vet du hvorfor astronauter er vektløse i verdensrommet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...