Gå til innhold

Timesbetaling for karakoespel (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg kun lest tittelen på artikkelen og ikke artikkelen hadde jeg trodd at det var brukeren som fikk betalt av Microsoft for å synge karaoke, noe som virker logisk siden hvem vil ydmyke seg selv mens de betaler for det? Kanskje artig for enhver hobbydusjsynger men for min del er singstar/karaoketiden noe som hører til fortiden eller under meget beruset tilstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotisk spør du meg, Microsoft er utrolig grådige. Først og fremst tar de månedlig betaling for Xbox live, og i tillegg nå timebetaling for karaoke, som burde vært gratis eller en veldig lav engangspris.

 

Virker veldig kjekt egentlig. Om jeg kan betale en liten sum når jeg har folk hjemme når vi drikker og skal game litt, og i tillegg for tilgang til en enorm database, passer det oss utmerket.

 

Hvorfor betale en høy pris for noe man bare bruker en sjelden gang :)

Lenke til kommentar

Virker veldig kjekt egentlig. Om jeg kan betale en liten sum når jeg har folk hjemme når vi drikker og skal game litt, og i tillegg for tilgang til en enorm database, passer det oss utmerket.

 

Hvorfor betale en høy pris for noe man bare bruker en sjelden gang :)

Pretty much. De som ikke ønsker å bruke appen kan jo bare gå til innkjøp av et av Lips-spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...