Gå til innhold

Dell på vei med en skikkelig bred filmskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre er ikke video i 2560x1080-oppløsning, så spesielt god filmopplevelse blir det ikke...

 

Desverre så har sikkert du ikke fått med deg at du kan få tak i den oppløsningen, men da må du kjøpe direkte fra filmprodusent. Det er den oppløsningen de bruker på kinoer som er Ca. 5 år eller nyere. Jeg gjør det, og nyter godt av den fantastiske oppløsningen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessverre er ikke video i 2560x1080-oppløsning, så spesielt god filmopplevelse blir det ikke...

 

Desverre så har sikkert du ikke fått med deg at du kan få tak i den oppløsningen, men da må du kjøpe direkte fra filmprodusent. Det er den oppløsningen de bruker på kinoer som er Ca. 5 år eller nyere. Jeg gjør det, og nyter godt av den fantastiske oppløsningen. :)

Du mener 2048x1080?
Lenke til kommentar
Dessverre er ikke video i 2560x1080-oppløsning, så spesielt god filmopplevelse blir det ikke...
Desverre så har sikkert du ikke fått med deg at du kan få tak i den oppløsningen, men da må du kjøpe direkte fra filmprodusent. Det er den oppløsningen de bruker på kinoer som er Ca. 5 år eller nyere. Jeg gjør det, og nyter godt av den fantastiske oppløsningen. :)

 

Har du noen linker eller mer info om hvordan du skaffer deg dette?

Lenke til kommentar
Dessverre er ikke video i 2560x1080-oppløsning, så spesielt god filmopplevelse blir det ikke...
Desverre så har sikkert du ikke fått med deg at du kan få tak i den oppløsningen, men da må du kjøpe direkte fra filmprodusent. Det er den oppløsningen de bruker på kinoer som er Ca. 5 år eller nyere. Jeg gjør det, og nyter godt av den fantastiske oppløsningen. :)

 

Hvordan gjør man det og hva koster det?

Lenke til kommentar

Hmmm.... 21:9 er jo et dedikert filmformat, og hvor mange er filmfriker nok til å investere i 21:9-skjerm og "nyte" dette ved PC-pulten på en 29" egentlig?

PCer trenger ikke større breddeforhold enn 16:9!! Egentlig er 16:10 bedre, og på lave oppløsninger så er t.o.m. gamle 4:3 bedre enn bredskjerm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spennende det her, er vel samme panelet som den Philips lanserte her om dagen. 21:9 ?

 

for 3 el 4 årsiden mener du vel.... 3 gen 21:9 tven har desverre philips bestemt seg å slutte å lage som forøvrig står her inne på harware.no PS men du kunne ikke bruke tv sammen med pc og oppnå full panel oppløsning .. man fikk bare se oppskalert 1080p signal... kanskje derfor salget gjikk som det gjikk...

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Dessverre er ikke video i 2560x1080-oppløsning, så spesielt god filmopplevelse blir det ikke...

 

Jeg har akkurat en slik skjerm fra LG. 29" samme opploesning IPS panel.

 

Synes den er helt konge til film.

 

At det ikke er en perfekt pixel matching har lite å si for opplevd kvalitet. Er jo flere pixler på skjermen ikke faerre.

 

Ellers synes jeg skjermen er litt for liten å lav opploesnint for jobbing å spilling. Men den var billig så jeg er veldig fornoyed til den prisen (litt over 1000kr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...