Gå til innhold

Dette er iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig tykk ut på bildene..

Den er jo tynnere enn en iPhone 4 da, i og med at du sparer noen millimeter på å ikke ha glassplaten på baksiden.

 

Så er jo også iphone4 både tykk og tung til skjermstørrelsen å være.

 

Ikke så stygg som tidligere lekkede bilder er min dom, men ikke noen stor høydare heller. Jeg synes egentlig iphone-desigen begynner å bli litt lang i tanna. Uten at det er noen kjempekrise som sådan, men det er jo ikke så mye mer man kan bedømme utifra bildet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så er jo også iphone4 både tykk og tung til skjermstørrelsen å være.

Som sagt så får du kuttet litt ned på tykkelsen om du fjerner glassplaten på baksiden.

Når det gjelder vekt så er gjerne ting produsert av aluminium tyngre en ting produsert av plast... :)

 

Edit: Typo

Endret av HKS
Lenke til kommentar

Så er jo også iphone4 både tykk og tung til skjermstørrelsen å være.

Som sagt så får du kuttet litt ned på tykkelsen om du fjerner glassplaten på baksiden.

Når det gjelder vekt så er gjerne ting produsert av aluminium tyngre en ting produsert av plast... :)

 

Edit: Typo

 

Ja, men det er fortsatt en tjukk telefon, det er poenget muitt, at den er tynnere enn en annen tjukk telefon sier ikke så mye. Og ja, vekten er en av ulempene med materialvalget som er gjort.

 

AtW

Lenke til kommentar

Tipper den blir ca 7-7.2 mm når man ser på glasset som nå er, og ser for seg at den blir byttet ut med en tynn metallplate. Altså en del tynnere enn samsung galaxy s2. Så spesielt tjukk blir den nok ikke.

 

Er glasset virkelig 2 mm tjukkere enn metall? Som jeg nevnte, problemet med iphone4 er at den er tjukk i forhold til størrelsen. Det hjelper jo såklart litt at den endelig ser ut til å få en litte større skjerm. Men vi får se hvordan det blir til slutt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, men det er fortsatt en tjukk telefon, det er poenget muitt, at den er tynnere enn en annen tjukk telefon sier ikke så mye. Og ja, vekten er en av ulempene med materialvalget som er gjort.

iPhone 4S = 140g

iPhone 4 = 137g

 

Galaxy Nexus = 135g

Galaxy S3 = 133g

 

Edit:

Når det gjelder tykkelse (sammenlignet med iPhone 4S):

Galaxy Nexus = 0,36 mm tynnere

Galaxy S3 = 0,70 mm tynnere

Endret av HKS
Lenke til kommentar

Ja, men det er fortsatt en tjukk telefon, det er poenget muitt, at den er tynnere enn en annen tjukk telefon sier ikke så mye. Og ja, vekten er en av ulempene med materialvalget som er gjort.

iPhone 4S = 140g

iPhone 4 = 137g

 

Galaxy Nexus = 135g

Galaxy S3 = 133g

 

Edit:

Når det gjelder tykkelse (sammenlignet med iPhone 4S):

Galaxy Nexus = 0,36 mm tynnere

Galaxy S3 = 0,70 mm tynnere

 

Ja, iphone er utrolig nok tyngre enn en telefon med 1,9 ganger så stor skjermareal. Akkurat poenget mitt.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...