Gå til innhold

Test: Alienware M17x


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ingn andre har kommentert det ennå...Macbook pro fikk ikke minus for pris...

 

Når man kjøper en Alienware M17x uten minne og lagringsendringer får du like mye eller mer for penga enn motstanderne...

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg savner egentlig en sammenligning av denne mot stasjonære PCer, ytelsen skal jo ligge godt oppi mellomsegmentet for stasjonære PCer med HD 7970M (med Enduro av), HD 7970M skal vel yte et sted mellom HD 7850 og HD 7870 egentlig.

Endret av Olestokk
Lenke til kommentar

Har selv en M18x ... det virkelig tragiske her er at Dell/Alienware legger et speil foran skjermen. Det er galt nok at "vanlige" maskiner får det, men når en serie med maskiner med fokus på gamere også får det blir det bare for dumt. Digger maskinen på de fleste andre måter enn det.

Lenke til kommentar

Bør jeg heller kjøpe denne istedenfor G55VW?

Hvor mye penger har du? Det koster omtrent 15 000 for å få en M17x R4 med 7970M.

Hvor stor og sterk er du? G55VW veier jo bare 3 kg og er bare 15"

Hvor store krav har du til mobilitet? En liten stasjonær kan fort være et like godt alternativ

Hvor store krav har du til batterilevetid? Denne har bare 3 timer mens G55vW har 4 timer.

 

EDIT:

Rart å klage på lyden forresten, min M14x har definitivt en subwoofer innebygd. Høres heller ut som om dere fikk et eksemplar med defekt lydenhet.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

EDIT:Rart å klage på lyden forresten, min M14x har definitivt en subwoofer innebygd. Høres heller ut som om dere fikk et eksemplar med defekt lydenhet.

Jeg har ikke hørt lyden på denne selv, men lyden på min M18x er hvertfall upåklagelig til å komme fra en laptop. Høy, klar og generelt bra saker :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LITE FOR PENGENE. Vent et år og kjøp en til 10.000 med nesten lik ytelse, eller vent to år og kjøp en til 9.000 med BEDRE ytelse.

 

... eller bare vent og vent og vent. Med den instillingen kjøper en aldri ny maskin.

Synes du 16.000 er verdt å bruke på en bærbar PC? I så fall har vi feil opfating.

Lenke til kommentar

LITE FOR PENGENE. Vent et år og kjøp en til 10.000 med nesten lik ytelse, eller vent to år og kjøp en til 9.000 med BEDRE ytelse.

 

... eller bare vent og vent og vent. Med den instillingen kjøper en aldri ny maskin.

Synes du 16.000 er verdt å bruke på en bærbar PC? I så fall har vi feil opfating.

Om bruksmønsteret og/eller kravene kan forsvare det så er det ingen problemer med å bruke 16 000 kr på en laptop.

 

Det er nok heller du som har feil oppfatning om du mener at å bruke 16 000 kr på en laptop er dust, det finnes faktisk de som trenger slike slepbare fordi de har en jobb som krever massiv grafikkytelse og mye reising.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...