Gå til innhold

Test: Intel Core i7 3770K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med overgangen fra 32 nm til 22 nm produksjonsteknikk har Intel produsert en prosessor som er raskere, produserer mindre strøm...Jøss, produserer cpuen strøm.. ikke dårlig ;o)

 

Tenkte på det samme. Skal ha et par tre slike , for å spe på strømregningen... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den integrerte grafikken er flott for dem som spiller spill fra forrige tiår, og dem som ikke spiller.

 

vel, jeg har gamingrigg, men hadde forhåpninger om at det skulle komme ivy bridge ultrabooks med såpass mye bedre IGP at det ville gå an å spelle de nyeste spillene med akseptabel fps. det håpet forsvant nå.

 

jeg er skuffa over at HD 4000 ikke blei bedre.. 77% økning er ingenting ift det de "lovte" på forhånd. Har lest lovnader om 200% økning mange steder. Selve prosessoren også er jeg skuffa over, den ligger jo 3 watt over 2600K i idle strømforbruk.. vil ikke si at det er banebrytende akkurat.

 

Så per nå så har du helt rett, IGP sux til spilling.

Lenke til kommentar

Er dette alt?? Skuffende at de har prioritert effektbruk og integrert grafikk i skrivebordsmodellen, kjøper jo stasjonær for å få power!

 

Men tipper de satser på at flere av entusiastene skal gå for high end modellene ved å gjøre forskjellen ned til mainstream større. Sånn går det når det ikke er noen reel konkurranse i markedet!

Lenke til kommentar

Enig med mange her. Dette syns jeg var skuffende. En MINIMALT mer strømeffektiv prosessor er ikke akkurat en revolusjon selv om det går i riktig retning. Det mest skuffende er hd4000. Den er så og si fortsatt ubrukelig, og skal man ha laptop, får man ikke den engang! Jeg var skikkelig spent på om jeg kunne kjøpe en ultrabook med w8 og touch til høsten, men jeg får kjøpe en gaminglaptop..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...