Gå til innhold

Nå er den offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist? Psh.. Som designer, synes jeg logoen er bedre tematisk til navnet enn noen av de andre (med unntak av 89-utgaven). Den er stilistisk, ryddig og enkel. Dog passer kanskje ikke teksten helt der den er plassert i forhold til det grafiske elementet, mulig det hadde sett bedre ut med tekst under.. Samma fanden, logoen er fin nok den. :p

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg merker at jeg fortsatt er langt mer interessert i nyheter om funksjonalitet enn presentasjon av markedsavdelingens innsats. Det er vel en god ting vil jeg anta.

Lenke til kommentar

Windows 1 logoen med skarpe kanter istedenfor de bue-hjørnene og muligens oppdatere fargen hadde vært bedre etter min mening. Da passer det også metro grensesnittet. Regner med at "flisene" i Windows 8 ikke alle har samme størrelse. Den logoen de har nå ble litt for simpel, v1 er teknisk sett ikke store forskjellen, men har den lille variasjonen i at rutene er forskjellig størrelse.

Lenke til kommentar

Har jeg bare skjeve øyne eller er perspektivet litt feil? Den hvite linjen i midten ser ikke ut til å følge samme perspektiv som rutene - dette gjør at vinduet blir ørlite "buet" når jeg ser på det. Men jeg HAR for så vidt skjeve hornhinner...

Endret av thelomen
Lenke til kommentar

Har jeg bare skjeve øyne eller er perspektivet litt feil? Den hvite linjen i midten ser ikke ut til å følge samme perspektiv som rutene - dette gjør at vinduet blir ørlite "buet" når jeg ser på det. Men jeg HAR for så vidt skjeve hornhinner...

 

Stemmer det. De fire blå rutene har "vanishing points" mens den hvite linjen i midten ikke har det. Blir småsvimmel av å se på det.

 

Heldigvis er kerningen i teksten bedre enn i den lekkede versjone, den var IKKE bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...