Gå til innhold

40 000 apper til Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe snakk om WP7 til nettbrett etterhvert? Ser for meg at det kan bli en seriøs konkurent til Android, og er litt usikker på om jeg bør kjøpe før det kommer et nettbrett med WP.

 

Det kommer ikke WP7 til nettbrett, men Windows 8 blir svært nettbrettvennlig, og som mange har svært god tro på og høye forventninger til. Det kommer også WP8.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.
Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt.

 

Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett.

Lenke til kommentar
Sheesh. De tar sin tid altså. En hadde trodd Microsoft skulle ha kommet stormende inn på scenen for lenge siden. Kanskje det blir et Android-basert nettbrett i mellomtiden.
Nå har diverse sjefer i Nokia og MS hintet om juni/juli, men det er ikke offisielt.

 

Håper å anskaffe meg samtlige pga utvikling av apps. Men gleder meg helt klart mest til Win8 nettbrett.

Kommer et nytt W7 brett på nyåret. Blir vel å skaffe det og begynne å teste litt W8. x86 brett, core i5 +++...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...