Gå til innhold

Vi loves mer Duke Nukem (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De lover oss noe ingen vil ha..yayyy..DNF sugde jo.

 

Beklager, men jeg må alltid le når jeg ser sånne idiotiske kommentarer. DNF sugde, ergo er hele serien død og begravet? Hva med Duke 1 og 2? Hva med Duke 3D? Hva med Duke: Manhattan Project osv? Det er en rekke gode spill med Duke, så å kritisere hele greia pga ett eneste spill blir for dumt.

Lenke til kommentar

 

 

De lover oss noe ingen vil ha..yayyy..DNF sugde jo.

 

Beklager, men jeg må alltid le når jeg ser sånne idiotiske kommentarer. DNF sugde, ergo er hele serien død og begravet? Hva med Duke 1 og 2? Hva med Duke 3D? Hva med Duke: Manhattan Project osv? Det er en rekke gode spill med Duke, så å kritisere hele greia pga ett eneste spill blir for dumt.

Om vi hadde snakket om en musikkartist som ikke hadde produsert et bra album på ti år så ville nok de fleste ha gitt opp håpet. Hvorfor skal det være noe annerledes med en spillserie?

 

 

Lenke til kommentar

Som det har blitt sagt flere andre steder, er Duke Nukem en person som ikke passer inn i dagens samfunn. Humoren som finnes i Duke Nukem Forever blir sett ned på som smakløs og rølpete av den gemene hop. Hvordan de kan implementere noe slikt i en mulig spillefilm er beyond me.

Jeg er enig. Synes egentlig det var et bomkjøp av Gearbox å skaffe seg Duke-rettighetene. Han er et fossil, og overhodet ikke noe kul lenger. Duke vil aldri bli noen stjerne igjen, med mindre de skriver om personligheten, men da kunne de jo bare har startet en ny IP.

Lenke til kommentar

Som det har blitt sagt flere andre steder, er Duke Nukem en person som ikke passer inn i dagens samfunn.

 

Kan passe inn helt greit, så lenge de treffer litt bedre enn i DNF. Der bommet de tidvis litt, og av og til trynte de fullstendig - det var som om de glemte hele greien med ironisk distanse.

 

Om vi hadde snakket om en musikkartist som ikke hadde produsert et bra album på ti år så ville nok de fleste ha gitt opp håpet. Hvorfor skal det være noe annerledes med en spillserie?

 

Forskjellen ligger vel først og fremst i at IP-en har skiftet utvikler, mens det finnes få dokumenterte tilfeller av artister som flytter talentet sitt over i andre personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelig å avskrive duke bare fordi 3drealms rotet til alt med dnf. Nå har gearbox kontrollen fra begynnelse til slutt og selv om de kanskje ikke kommer til å servere et goty så tror jeg de vil være i stand til å lage et solid og underholdende produkt. Useriøse skytere av en viss kvalitet får vi faktisk ikke så mange av i løpet av året så jeg tror det er plass til duke nukem også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...