Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så iPad sin nye Facebook-app i dag, og den så helt fantastisk ut, med chat ut i siden og full pakke, mens på min tab 10.1 så ser Facebook-appen helt rompe ut :( Skjønner ikke at det er så vanskelig å lage en app til både Android og iOS samtidig. Facebook kan ikke klage på at de ikke har råd til et par ekstra programmerere akkurat.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Så iPad sin nye Facebook-app i dag, og den så helt fantastisk ut, med chat ut i siden og full pakke, mens på min tab 10.1 så ser Facebook-appen helt rompe ut :( Skjønner ikke at det er så vanskelig å lage en app til både Android og iOS samtidig. Facebook kan ikke klage på at de ikke har råd til et par ekstra programmerere akkurat.

Lettere å videreutvikle en app til et enkelt OS med et begrenset utvalg med hardware, og så porte det over til Android (som har forskjellige OS-utgaver og svært forskjellig hardware med ørten enheter) kanskje?

Lenke til kommentar

Finnes det noen form for universal fjernkontroll til galaxy tab? den har jo IR. Hadde jo vært kjekt å kunne styrt TV, Surround anlegg og dekoder fra den. Får en galaxy tab 2 10.1 snart.

Det er flere versjoner av galaxy tab 2 10.1,en med ir (GT-P5113)og 2 uten(5100 / 5110)..

GT-P5113 selges vel ikke i norge?

Lenke til kommentar

Jeg fikk med meg det. Poenget var at man ikke bør glede seg for tidlig siden ICS til 10.1 har vært ute i nesten en måned, men fortsatt ikke nådd Norge.

 

Samsung Norge har oppdatert sine Oppdateringssider på Facebook, ICS kommer til 10.1 først i november: http://www.facebook....190322544333196

 

Det er vel på grensen til smått skandaløst...

Hvordan er det mulig å bruke sååååå lang tid på det arbeidet? Lukter skikkelig HTC av denne saken. HTC var skikkelig drittsekker mot Hero-eiere en gang i tiden. Hero kom med versjon 1.5, så kom Desire med 2.0. I mellomtiden lovte de at 1.6 skulle komme, så 1.8, så var det vel 1.9 som ble skrinlagt. Først etter nesten ett år fikk vi 2.0 til Hero. (etter hva jeg husker. Hukommelse blir litt selektiv med årene..). Ikke var det særlig forskjell i hardware på de to telefonene heller.

 

Noen burde spamme facebook-siden til Samsung og klage skikkelig. Kan umulig være så vanskelig å programmere til den

Lenke til kommentar

Noen burde spamme facebook-siden til Samsung og klage skikkelig. Kan umulig være så vanskelig å programmere til den

Har nok mer med et ønske om at du kjøper et nytt nettbrett. Lenge leve kapitalismen.

Vel, ikke alltid den taktikken funker. Jeg kjøpte ikke ny HTC-telefon, og jeg tviler på om jeg kommer til å gjøre det på en goooood stund.

Men litt merkelig taktikk av Samsung, for her har kundene betalt 3-4000kr for et nettbrett som er rundt ett år gammelt, og så forventer de at kunder skal kjøpe nytt fordi de ikke gidder å oppgradere det?? Det er ikke akkurat teknisk utdatert heller.

Lenke til kommentar

Samsung Norge har oppdatert sine Oppdateringssider på Facebook, ICS kommer til 10.1 først i november: http://www.facebook....190322544333196

 

Anbefaler at man legger inn den offisielle internasjonale ICS manuelt hvis man ikke vil vente på en nordisk versjon.

 

Dette er tatt opp tidligere i denne tråden, fungerer perfekt på min nordiske 3G:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347005&view=findpost&p=19547759

Lenke til kommentar

Fikk ICS ota på min GT 10.1 wifi for over 14 dager siden... Fikk beskjed på Kies igår at ICS var tilgjengelig der og igår. Kjøpte min tab for et år siden, brukt ca en uke. Mulig den var kjøpt i utlandet da det er 32Gb utgaven jeg har. Mener at det var bare 16Gb som var å få kjøpt i Norge da.

 

Build-nummer:

IMM76D.UELPL

Kjerneversjon:

3.1.10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...