Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Hvordan og hvilken fil brukte du? brukte du denne guiden? http://forum.xda-dev...d.php?t=1901664

 

Ja jeg brukte den guiden. Men brukte litt tid på å skjønne hva han mente med "You have to get the same rom version as rom version written at the end of bin file" Kort fortalt så måtte jeg først laste ned 3.2 merket med sweden, så lastet jeg ned en som var utgitt i september og merket med sweden.

 

Var litt styr men gikk seg til. :) Har sett at han som laget den guiden har kommet med en CWM versjon: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1923371. Har ikke testet den selv.

 

Det jeg kan si at jeg gikk fra aldri å bruke tab'en til nå å faktisk bruke den ganske mye. Med ICS ble den veldig mye bedre. Lite til ingen lagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som sliter med Adobe Flash Player som dukker opp overalt? Får opp denne downloaden både på Facebook, Youtube og faktisk google også. Da kommer jeg meg ikke inn på de sidene.

 

Har hatt samme problem på telefonen også, S II. Kommer meg ikke inn på Facebook på dataen nå heller, får opp samme download.

 

Jeg skal ha flash installert, er stadig inne på en flash-basert web app.

 

Edit: desperat som jeg var trykka jeg på download, og AVG fant da en trussel. Great. Virus da? Men både dataen, nettbrett og telefonen?

post-281715-0-93689300-1349828854_thumb.jpg

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Fy faen. Siden ingen gidder å svare, (eller at ingen vet hva dette er), så har jeg nå nullstilt hele fuckings nettbrettet, og det hjalp ikke en dritt.

 

Jeg kommer meg fortsatt ikke inn på på youtube, facebook eller google (og da har jeg prøvd med den innebygde nettleseren). Fortsatt bare det fordømte Adobe-pisset. Nesten så det frister mest å bare knuse hele nettbrettet med den første hammeren jeg finner.

 

Får heller ikke logget på Google-kontoen, selv om jeg VET at adressen og passordet er riktig, så verdien på nettbrettet nærmer seg nå null.

Lenke til kommentar

Fy faen. Siden ingen gidder å svare, (eller at ingen vet hva dette er), så har jeg nå nullstilt hele fuckings nettbrettet, og det hjalp ikke en dritt.

 

Jeg kommer meg fortsatt ikke inn på på youtube, facebook eller google (og da har jeg prøvd med den innebygde nettleseren). Fortsatt bare det fordømte Adobe-pisset. Nesten så det frister mest å bare knuse hele nettbrettet med den første hammeren jeg finner.

 

Får heller ikke logget på Google-kontoen, selv om jeg VET at adressen og passordet er riktig, så verdien på nettbrettet nærmer seg nå null.

Mulig noen har rota med DNS-innstillinger på ruteren din.

Har du prøvd å ta en tur på et annet sted med internett og prøve der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig noen har rota med DNS-innstillinger på ruteren din.

Har du prøvd å ta en tur på et annet sted med internett og prøve der?

 

Jeg brukte mobilt internett på telefonen i dag, og da var det null stress å komme inn på facebook, google og youtube, så det er nok her hjemme problemet ligger ja.

 

Men jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Jeg leier av to som nærmer seg 90, og jeg tror ikke at de fikler med noe.

 

Nå fikk jeg kabel ned til meg ganske nylig, hvor jeg har koblet til en switch for å splitte linja til både dataen og PS3. Den kan ikke være synderen? Da jeg plugget kabelen i boksen der oppe valgte jeg bare en tilfeldig inngang uten å tenke noe mer over det.

 

Hvordan skal jeg egentlig angripe dette nå?

Lenke til kommentar

Mulig noen har rota med DNS-innstillinger på ruteren din.

Har du prøvd å ta en tur på et annet sted med internett og prøve der?

 

Jeg brukte mobilt internett på telefonen i dag, og da var det null stress å komme inn på facebook, google og youtube, så det er nok her hjemme problemet ligger ja.

 

Men jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Jeg leier av to som nærmer seg 90, og jeg tror ikke at de fikler med noe.

 

Nå fikk jeg kabel ned til meg ganske nylig, hvor jeg har koblet til en switch for å splitte linja til både dataen og PS3. Den kan ikke være synderen? Da jeg plugget kabelen i boksen der oppe valgte jeg bare en tilfeldig inngang uten å tenke noe mer over det.

 

Hvordan skal jeg egentlig angripe dette nå?

Sjekk om problemet fortsatt er der direkte fra kabelen vel?

Sjekk om switchen din har noen innstillinger som kan kludre til ting?

Sjekk om du ikke har koblet til TV-kontakten på ruteren, NextGenTel har rutere med dedikert TV-kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk om problemet fortsatt er der direkte fra kabelen vel?

Sjekk om switchen din har noen innstillinger som kan kludre til ting?

Sjekk om du ikke har koblet til TV-kontakten på ruteren, NextGenTel har rutere med dedikert TV-kontakt.

 

Jeg skjønner at jeg spør dumt noen ganger. Koblet utenom switchen nå, bare rett fra modemet/routeren (?) oppe hos gamlingene og plugget i dataen. Og da funker youtube, facebook og google.

 

Har gjort fint lite med switchen, bare plugget i kabler og håpet at det skulle funke, som det stort sett har gjort, utenom at jeg har hatt problemer med de tre sidene. Fulgte med en CD, men den har jeg ikke installert.

 

Dedikert TV-kontakt sier meg ingenting, men det er Nextgentel vi har. Mener du at jeg har plugget kabelen min i feil inngang?

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Jeg fikk 4.0.4 ota i går og oppdaterte. Men etter at jeg oppdaterte funker ikke paden som den skal. Får bare opp denne feilmldstøtt og stadig.

post-38990-0-49107200-1350652168_thumb.png

 

Kommer meg inn på innstillingene og de småprogrammene som ligger "skjult" nederst, men ikke noe mer. Resatte enheten tilbake til fabrikkinstillinger uten at det hjalp noen ting.

 

Er ikke rootet eller gjort noe annet med. Noen tips?

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...