Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Står forklart inne på siden hvorfor:-)

 

 

 

The prototype looks finished - why will it take so long to make it available?

 

There is a big difference between a prototype and shippable software. Even a prototype like the one in the Kickstarter video is far from a complete product. While the prototype shows actual home screen creation and editing and real working widgets, there is still a lot of hard work to be done to ensure the user experience is uncompromised in any way and also to ensure that what we are shipping is fully tested to provide the performance we are promising. Remember, we are showing Chameleon on our own tablet, which is a known and unchanging environment. We still have to test on a wide variety of tablets so that everyone gets the same experience.

 

 

August er forresten når det skal være ferdig.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, jeg las dette avsnittet litt raskt ser jeg:

 

So when is the Chameleon Android Phone Beta going to be available? While we want to get it in your hands as early as possible, our prime focus is to deliver the tablet version on time, and aiming to make the beta available winter 2012.

 

Men hvis den kommer i august så er det god sos! Gleder meg! Men da er det snakk om ferdig versjon i Play Store, ja?

 

svortevik: takker!

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Lei min homescreen på min Galaxy tab 10.1.. Noen forslag til noe tøft? :)

 

Med litt tålmodighet så er denne klar...

 

http://www.kickstart...ur-android-ta-0

 

Det så veldig bra ut, ja! Men tar nok litt tid som du sier. Men kanskje jeg skal gjøre et forsøk en dag jeg ikke har så mye annet å gjøre. :) Edit: Jeg som er blind eller står det ingenting om hvordan jeg kan få det på mitt nettbrett?

 

Lei min homescreen på min Galaxy tab 10.1.. Noen forslag til noe tøft? :)

 

sc20120604191344.jpg

 

Åssen har du fått den batteri måleren der? Har du noen gode sider til bakgrunner?

 

Batterimåleren er en app som heter Batteri HD og til wallpapere bruker jeg en app som heter Bakgrunn CASA (HD).

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Jeg bestilte SAMSUNG Bluetooth Keyboard Case til Tab 10.1" (BKC-1B1DKBGXEE) den 2 juni. Har ventet i evighet på å få denne, ser ikke ut som noen andre nettbutikker har den inne. mytrendyphone.no har dem på lager, men ikke med nordisk tastatur. Er det verdt å vente på?

Lenke til kommentar

Jeg som er blind eller står det ingenting om hvordan jeg kan få det på mitt nettbrett?

 

Kommer i August.

 

Åja, skjønner. Da er det bare å glede seg da, får det der så veldig pent ut og ikke minst veldig nyttig. Men er det gratis eller vil det koste penger?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...