Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventingen på ICS FW til min GT-P7500 har gjort meg utolmodig. Ser at det er flere FW's tilgjengelig på Sammobile - bla en ganske ny for Germany.

 

- Er det spesielle problemer som gjør at dette tar tid mon tro?

- Kan en FW for en annen region uten videre benyttes uten tap av funksjonelitet? Tenker da spesielt på 3G funksjonaliteten (bredbånd, sms, mms....)

- Blir det ordentlig norsk på tablet'en etter installasjon, og ikke et kvasi-språk med litt av hvert? Norsk tastatur?

Lenke til kommentar

Ventingen på ICS FW til min GT-P7500 har gjort meg utolmodig. Ser at det er flere FW's tilgjengelig på Sammobile - bla en ganske ny for Germany.

 

- Er det spesielle problemer som gjør at dette tar tid mon tro?

- Kan en FW for en annen region uten videre benyttes uten tap av funksjonelitet? Tenker da spesielt på 3G funksjonaliteten (bredbånd, sms, mms....)

- Blir det ordentlig norsk på tablet'en etter installasjon, og ikke et kvasi-språk med litt av hvert? Norsk tastatur?

 

Ingen problemer med 3G, norsk tastatur, etc, se bakover i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347005&st=1380&p=19615318entry19615318

 

Legg inn offisiell ICS som vi andre har gjort, ingen grunn til å vente :)

Lenke til kommentar

Når skal Samsung gi oss Android 4 da? Har hatt denne (8,9 3G) i snart ett år og enda har jeg ikke fått oppgradere.

 

Jeg vet det går an å legge inn Custom Rom, men det burde ikke være nødvendig synes jeg.

Har dette på min:

"Please wait, updating to Android 4.0.23"

post-241064-0-53254400-1354215026_thumb.jpg

Endret av linux-fan
Lenke til kommentar

Fikk OTA update på fredag.

 

Fungerer bra etter update, men ser at jeg har fått samme problem som jeg hadde på SIII med ICS med mobildata-forbindelsen og OneCall.

Får beskjed om at jeg ikke har mobildataforbindelse - sjekk innstillingene. Dette selv om mobildata fungerer og alt er påslått slik det skal være.

På SIII forsvant dette med JB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...