Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden


Gjest

Anbefalte innlegg

Fikk tilslutt lagt inn android 4.0.4 på GT-P7510 via Kies i går, men enkelt var det ikke. Slet voldsomt med å få Kies til å fungere, men det viste seg at med factory reset på brettet fikk jeg kontakt. Videre slet jeg med at oppdateringen stoppet på 99%. Det viste seg at ved å krysse av på Kies ikke skulle lagre noe av informasjon til bruk senere osv. var til hjelp.

 

Hele prosessen fikk som smurt etter at disse tingene var ryddet av veien, og brettet fremstår som nytt. Endelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilslutt lagt inn android 4.0.4 på GT-P7510 via Kies i går, men enkelt var det ikke. Slet voldsomt med å få Kies til å fungere, men det viste seg at med factory reset på brettet fikk jeg kontakt. Videre slet jeg med at oppdateringen stoppet på 99%. Det viste seg at ved å krysse av på Kies ikke skulle lagre noe av informasjon til bruk senere osv. var til hjelp.

 

Hele prosessen fikk som smurt etter at disse tingene var ryddet av veien, og brettet fremstår som nytt. Endelig...

Kan man ikke ta ICS ota?

Lenke til kommentar

Halloen!

Har et lite problem med Wi-Fi etter den siste systemoppdateringen til galaxy 2 10.1 jeg har.

Pleide å kunne se på filmer på youtube uten problem tidligere, men nå logger den konstant av og på når jeg prøver å spille av videoklipp på nettet.

 

Om noen har noen tips eller løsninger hadde jeg satt stor pris på det.

 

Har det samme problemet på min også

Lenke til kommentar

Halloen!

Har et lite problem med Wi-Fi etter den siste systemoppdateringen til galaxy 2 10.1 jeg har.

Pleide å kunne se på filmer på youtube uten problem tidligere, men nå logger den konstant av og på når jeg prøver å spille av videoklipp på nettet.

 

Om noen har noen tips eller løsninger hadde jeg satt stor pris på det.

 

Har det samme problemet på min også

 

Jeg løste det med å lage et nytt nettverk (om det er det det heter) på routeren og koblet meg på den, etter det har den funka som bare rakkern.

Lenke til kommentar

Finnes det nordisk versjon til 10.1 WiFi (P7510) nå?

 

Jeg har kjørt ICS en måneds tid, først UK International og nå øst/sentral europeisk. Fungerer greit bortsett fra at YouTube appen krasjer, kommer opp meldingen YouTube har stoppet. Oppfører seg likt på begge ICS versjonene jeg har prøvd. Andre med samme problem?

 

Ser at interfacet er litt hakkete med ICS, dette brettet hadde trengt Jelly Bean, men det får vi nok aldri i orginalutgave.

 

Hvis det er hold i ryktene om at en Nexus tablet produsert av Samsung med superoppløsning skal presenteres på mandag, kan det vel hende at jeg hopper rett på 4.2 på mye kraftigere HW slik at det ikke blir så viktig hva som skjer med GT 10.1 sw framover.

Endret av Scuirus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Når skal Samsung gi oss Android 4 da? Har hatt denne (8,9 3G) i snart ett år og enda har jeg ikke fått oppgradere.

 

Jeg vet det går an å legge inn Custom Rom, men det burde ikke være nødvendig synes jeg.

Lenke til kommentar

Når skal Samsung gi oss Android 4 da? Har hatt denne (8,9 3G) i snart ett år og enda har jeg ikke fått oppgradere.

 

Jeg vet det går an å legge inn Custom Rom, men det burde ikke være nødvendig synes jeg.

Sjekket for systemoppdatering da?

Tab 10.1 Wifi har ihvertfall blitt oppdatert, så det er nok ikke lenge igjen.

Lenke til kommentar

ICS via OTA var tilgjengelig på min søsters 10.1 WiFi da jeg prøvde den i dag. Fikk lastet den ned, men programmeringen låste seg på 34%. Prøvde å restarte flere ganger men den hang alltid på 34%.

 

Hadde heldigvis PC med Odin og SW fra Sammobile tilgjengelig. Med Odin var det ingen problemer.

 

Hva er PDA versjonsnummer for norsk 4.0.4? (hvis den finnes da, min søsters P7510 er kjøpt på SmartClub, men det er godt mulig det er gråimport)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...