Gå til innhold

Epic Games: – Dette er fremtiden (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kvantesprang.

 

Ikke særlig fan av detta ordet.

 

 

Uansett, etter å ha sett hvordan Bulletstorm voldtok motoren, hjelper det lite at potensialet er godt når utførelsen er problemet.

 

 

 

 

Spillet har fantastisk artdirection og herlig atmosfære, noe man kun kan takke motoren og veldig flinke grafikere.

Eneste problemet jeg hadde med grafikken er at skybox bildene var for low rez visse steder.

Men ellers tror jeg ikke jeg har vært i mere awe til grafikken i et spill, siden Unreal 1.

(PC versionen av Bulletstorm)

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

http://uk.gizmodo.com/5774892/epic-says-this-is-what-next+gen-should-look-like/gallery/

 

 

Litt flere bilder i litt bedre kvalitet.

 

Techspot:: Epic's Mark Rein noted that while this is an updated version of the current engine, the improvement is a bigger leap than the one between Unreal 2 and Unreal 3. You can check out some high-resolution images of Epic's Unreal Engine 3 tech demo here, while the video footage should be dropping on the general public next week.

Lenke til kommentar

Synes ikke bildene imponerte særlig jeg, altså spesielt det ansiktet. Ihvertfall ikke i forhold til detaljene i crysis. Eller vent, missforstår jeg kanskje nå, de bildene var kanskje ingame eller no ? Når jeg tenker meg om så er jo ikke ansiktene i crysis like detaljert når man faktisk spiller spillet.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Synes ikke bildene imponerte særlig jeg, altså spesielt det ansiktet. Ihvertfall ikke i forhold til detaljene i crysis. Eller vent, missforstår jeg kanskje nå, de bildene var kanskje ingame eller no ? Når jeg tenker meg om så er jo ikke ansiktene i crysis like detaljert når man faktisk spiller spillet.

 

Såvidt jeg vet skal det ikke være noe forskjell på detaljene fra bilder og ingamevideoer til det faktiske gameplayet. Alle mellomsekvensene i spillet kjører jo live, men får bare en filmeffekt rundt seg.

prophets_face_crysis2_yhp1.png

 

Ikke uventet at de begynner å promotere Unreal Engine 3 etter CryEngine 3 har blitt promotert i det siste i flere videodemonstrasjoner. Synes nå selv CryEngine 2 så bedre ut enn 3.

 

Morsomt du sier det, for har du egentlig sett hva CryEngine 3 er i stand til? Det tviler jeg veldig på, for det finnes svært lite(omtrent ingen) matriale ute av spillet som kjører på de høyeste mulige innstillinger.

 

Anyways, Unreal Engine 3 ser dog veldig bra ut grafisk ;) Skulle gjerne sett litt mer av fysikken også da, den kan gjøre utrolige ting, men glemmer at den "konkurrerende" CryEngine 2 og 3 har utrolig bra fysikkmotor også!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...