Gå til innhold

Nytt Elder Scrolls definitivt på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vi riktig så heldige er fordummingen som har skjedd med hvert eneste spill siden Daggerfall reversert også. Og kanskje verden ikke trenger å utvikle seg i takt med spilleren? Oblivion er (visstnok) fullt mulig å runne på lvl 1 så lenge man aldri sover...

 

Har aldri likt level systemet i disse spillene (Oblivion, Fallout mm), som ellers er utrolig gode. Ref: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leveling

  • Liker 4
Lenke til kommentar

+ 1! Har kommentert dette flere andre steder. For min del måtte Oblivon moddes (Oscuro's) før det ble interessant.

 

Daggerfall prøvde jeg aldri, men Morrowind var svært godt i mine øyne. Eneste var at karakteren min ble altfor sterk før jeg fullførte hovedoppdraget (og derav kan man også lese at jeg brukte alfor mange timer på det spillet :whistle: ) så rent utfordringsmessig ble det en heller triviell affære :D

Lenke til kommentar

Neste Vinter vil bli den beste vinteren dette 10 året, det er jeg sikker på

 

Vi har ennå åtte år igjen, så det er fullt mulig vi har PS4, Wii 2, ny zbox og Elder Scrolls VI og VII dette tiåret. :p Men ser hva du mener. Blir det like bra som Arena, Daggerfall og Morrowind drar jeg tilbake i tid og forhåndsbestiller. Blir det like bra som Oblivion drar jeg tilbake i tid og kjøper noe annet. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...