Gå til innhold

Lager tidenes drøyeste samlerobjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter :D

Lenke til kommentar

Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter :D

Hummer har en litt annen utstyrspakke en andre biler :) Automatisk granatkaster i tilleg til maskingevær på taket osv er litt andeledes en lettmetal felger.

Lenke til kommentar

Litt for "vanlig" bil i forhold til at det kan være interessant. Kunne aldri tenkt meg å kjøre rundt med en bil full av reklame for et spill (så fremt jeg ikke fikk betalt for det), og skulle jeg kjøpt en bil fra et spill, ville jeg hatt den nærmere spillet. Skuddsikre vinduer, skuddsikre dekk osv.. Sånn sett er vel James Bond bilene mer å sikle etter :D

 

Jeg vil gjerne ha en av bilene fra Carmageddon, men her i tulle-Norge er det nok ikke lov med uvanlige biler. Det er ikke lov å ha det moro her.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...