Gå til innhold

Android 2.2 til Galaxy S rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje greit å lese seg litt på JIT?

 

Programmer laster inn to til fem ganger raskere ved at alt ikke må lastes før du er igang, men det hele skjer underveis

 

For all del en delvis riktig påstand, men en bruker vil ikke oppleve at hvis det tok 10 sekunder å åpne et program i Android 2.1 at det i 2.2 tar 2-5 sekunder å åpne samme program.

Lenke til kommentar

Kanskje greit å lese seg litt på JIT?

 

Programmer laster inn to til fem ganger raskere ved at alt ikke må lastes før du er igang, men det hele skjer underveis

 

For all del en delvis riktig påstand, men en bruker vil ikke oppleve at hvis det tok 10 sekunder å åpne et program i Android 2.1 at det i 2.2 tar 2-5 sekunder å åpne samme program.

Er to sekunder fryktelig lang tid for å åpne et program? Ingen som har opplevd at på selv pcer med quad-core i930 med lystgass og direkte innsprøytning og gud vet hva kan det ta tid å åpne programmer. Alt etter type program selvfølgelig og hvordan det er skrevet. Mange småfiler? Mange av filene som er treig ren tekst som skal redigeres med config etterhvert som de brukes?

 

Blitt litt bortskjemt? Er tross alt en telefon man har mellom småfingrene sine.

Lenke til kommentar

Godt å høre. Bruker faktisk Desire mer og emr siden jeg ikke orker all ventingen. Men fikk et svar et sted her at den ikke vil yte like godt som Desire selv med 2.2 pga noe inni mobilen. Desire er jo en Nexus, slik at den er jo "perfekt" tilpasset Android.

 

Galaxy Pad kjører jo 2.2 og systemet er vel omtrent det samme, og det ser jo ut som om innmaten er ganske lik også.

 

Ser frem til dette da jeg er lei av å slette apps på Desire fordi den er full.

 

Noen som vet om det er OTA eller må man koble til PC?

Lenke til kommentar

Det grønne stoffet på artikkelbilde. Hva forestiller det? "Det nye grønne giftskummet" i disse giftslamtider (Ungarn).

 

Eller skal det forstille den "deiligste pistasj-fromage"

 

Men fra spøk til alvor:

 

Hvordan er det for de med eldre telefoner. Går det an å oppdatere for dem også?

Det må du nok sjekke opp med produsenten av din telefon. Dette gjelder, som overskriften sier, Android 2.2 til Galaxy S.

Lenke til kommentar

Har sett endel sammenligninger på YT mellom Desire og Galaxy S med 2.2, og de er omtrent like raske. Det kan dog virke som om at Desire starter prodgrammer litt kjappere jevnt over, mens Galaxy S lar deg bruke de litt kjappere.

 

Alt i alt presterer de ganske likt på det jeg har sett. Men kunne ønske at Galaxy S også fikk funksjonen der man kan klippe, lime og søke ved å trykke på den aktuelle teksten. Idag er det en dårlig løsning syntes jeg.

Lenke til kommentar

Er inne i Kies nå og får beskjed om at telefonen kan oppdateres. Gjeldende versjon er PDA:JF3/PHONE:JF3/CSC:SWC

Siste versjon er PDA:JM2/PHONE/JM1/CSC:JM1

Er dette Froyo? Trykker "Oppgrader" men får feilmelding. "Firmware upgrade cannot proceed. Firmware upgrade will close."

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...