Gå til innhold

Android 2.2 til Galaxy S rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har tydeligvis lagt ut 2.2 igjen via Kies, for jeg oppgraderte ett par dager etter at jeg var dumteit nok til å spørre her. :p Positive er at mobilen er kjappere. Har ellers ikke lagt merke til så mye ellers.

 

Fastvaren er bare et annet ord OSet som er installert, her Android. Husk å ha oppgradert Kies til nyeste versjon for å kunne oppgradere Kies. Klikk deg inn på Innstillninger -> Om Telefon -> Les på "Fastvareversjon" for å vite hvilken versjon du har (2.2 = Froyo).

Endret av Lednar
Lenke til kommentar

Via rooting? Går ut ifra du mener root bruker/superbruker når du nevner root. Med root har du superbruker på telefonen og kan gjøre stort sett hva du vil. Samme som med Linux.

 

Last ned nyeste Kies, koble telefonen til PCen, og kjør en fastvareoppdatering. Dog, har du root ville jeg hørt med denne tråden.

 

EDIT: La til noe.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Til dere som ikke har Rootet tlf deres enda: Jeg la inn voodo lag fix , å den er sykt mye raskere , den håpper nesten dobbelt opp på benchmark testen :new_woot:

Anbefaler dette til alle som vet å bruke data =) Fins faktisk noen latterlig lette metoder og. I denne linken vil du finne alt du trenger www.google.com

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...