Gå til innhold

Corsair satser på lyd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette produsert av Crosair, eller er det egentlig et oem produkt de har satt navnet sitt på :hmm:

 

Uansett tror jeg ikke Crosair her prøver på noe annet enn å tilby ennå et produkt til de gamere og pcbrukere som allerede har en forkjærlighet til Crosair. Jeg tror således ikke at lydmarkedet er målet med produktet, men jeg kan jo ta feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde det ikke vert for den stygge mikrofonen på siden så hadde jeg kansje vurdert dette, Corsair lager mye bra men når micen er festet på siden slik blir jeg kvalm :cry:

Går du med headset på catwalken eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Yes i do ! :)

Neida, men liker ikke at micen er festet på siden slik som den er der, mye bedre å ha en som er løs og kan festes hvor du vil :)

Da går det jo mer på hva som er praktisk for deg og ikke hva som er stygt eller ei :tease::whistle:

Har steelseries siberia, med en mic som du spenner fast i skjorten eller lignende, så er ikke uenig i den mening om hva som er en bra mic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

IT-henrik, Har siberia selv :) Tja men syns ikke det er noe spessielt pent når du har micen på headsette uansett om den er bøyd opp, den er jo bare i veien når du har den nede. Hvordan får du i deg all colaen du skal ha i deg når du gamer ? ;)

Lenke til kommentar

Hadde Creative HS-1000 med usb som var helt fantastisk (kunne bruke høyttalere og headset samtidig uten å koble om)

 

Koble om? Det er årevis siden den tid, kabinettet jeg sitter ved er fra 2002 og har frontmontert lydutgang.

 

Men det går ikke hvis du ikke bruker "onboard" lydkortet, dessuten har man ikke støtte for 5.1/7.1 surround ved bruk av mini-jack

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...