Gå til innhold

Mario Kart og Gran Turismo slås sammen (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thomas_H:

Ettersom jeg har lest så har de på 200 av de 1000 bilene lagt ekstra jobb i detaljene i forhold til de andre. På disse to skal skademodelleringen være bedre enn de andre, men skademodelleringen er fortsatt til stede på de andre bilene.

Lenke til kommentar

Makan til overskrift... Latterlig! Hva blir det neste? "WoW Cataclysm og Need For Speed slås sammen" dersom man får nye kjøretøy i Cataclysm?

 

Hva om dere begynte å skrive interessante artikler i stedet for å legge ut møl med silikonoverskrift?

 

Amen. Latterlig overskrift når det er så sinnsykt mye informasjon som er kommet ut av E3. Tror dere hadde klart å finne en bedre overskrift til en bedre artikkel.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt helt morsomheten med Gran Turismo. Prøvd den versjonen som er ute i butikkene, så har alle kompisene mine også, alle var bare wtf? Bilkjøringen var jo så ekstremt kjedlig det kan bli, dessuten har alltid spillet nesten dreiet seg om å kjøre f.eks 20-30 runder, noe jeg ikke ser som underholdning, men heller en jobb, og dessuten er det alltid like morro når alt går til helvete den 29 runden og man må back to start.. jippi

 

Ikke det at jeg trenger ren arcade for å ha det gøy, liker veldig mange bilspill, men den prolouge(eller hva faen det heter) var gørr kjedlig, håper virkelig spillet får mer underholdning enn hva jeg fikk inntrykk av

 

Mulig jeg har oversett noe, at spillet blir magisk hvis man kobler til ratt eller no, men forløpig ser jeg ikke hva som er så morro med dette spillet?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Ikke godt å si hvorfor du ikke liker det. Men det er jo solgt noen mellom 55 og 60 millioner av denne serien. Så er nå en og annen gamer som liker det nok til å kjøpe det.

 

Har egentlig lyst til å like spillet, men trodde det ikke kunne bli så kjedlig å kjøre bil som det var i prolouge versjonen. Men håper som sagt det endrer seg for meg, for spillet ser ellers ut til å være i særklasse så :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...