Gå til innhold

Infinity Ward lager MMO istedet for MW3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Der bekreftes mistankene mine. Modern Warfare 2 ble laget kun for å håve inn mest mulig penger. Føles ennå halvferdig..

Jeg hater MMOer når man må betale leie for å spille det kjøpte spillet på andres servere.

De kommer helt sikkert ikke til å tillate private servere for da får de jo ikke melka folk.

 

Hint! Hint! WOW med sine 10 millioner Sør-Koreanere

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Tja, hvor langt kan man egentlig melke cod? Greit nok, 1ern var knall for sin tid, 2ern var enda bedre og mw1 var helt vilt.

mw2 er liksom mer som en expansion av mw1 føler jeg.

 

Hvis man ser på utviklingen frem til mw1 var det ganske store steg, men fra mw1 - mw2 blir ting veldig likt (sier ikke at det ikke er et bra spill, blodgamer jo mw2 så musa brenner om dagen).

 

Jeg håper igrunn på et mmo skytespill, hvor man sikter og har skills som andre skytespill bare i gigantiske områder og store slag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Tja, hvor langt kan man egentlig melke cod? Greit nok, 1ern var knall for sin tid, 2ern var enda bedre og mw1 var helt vilt.

mw2 er liksom mer som en expansion av mw1 føler jeg.

 

Hvis man ser på utviklingen frem til mw1 var det ganske store steg, men fra mw1 - mw2 blir ting veldig likt (sier ikke at det ikke er et bra spill, blodgamer jo mw2 så musa brenner om dagen).

 

Jeg håper igrunn på et mmo skytespill, hvor man sikter og har skills som andre skytespill bare i gigantiske områder og store slag.

 

Hmm det finnes faktisk ett slik skytespill og koster ikke månedleie engang.

 

Da mener jeg MAG som kommer til Playstation 3 :)

Lenke til kommentar

Håper de skjerper seg, så får vi tidenes beste MMO (så lenge du betaler en pris, så EIER du det, ikke no mnd beløp kødd..

 

Så lenge ikke noe 100 kf. med mytologi og drit kan dette bli bra, tror jeg, men de burde heller se på cod (alle untatt waw og mw2) og ta ting derfra og høre på klager om mw2 og lage nytt spill i FPS, noe de KAN.

Lenke til kommentar

Dette virker spennende! Ser for meg at det kommer til å bli noen lunde likt slik det er nå, bare at vi kanskje får en litt mer åpen verden, flere muligheter til oppgraderinger av våpen og evt. utstyr, større og flere samarbeidsmoduser osv. osv. Tror ikke det blir en MMORPG, men jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare hvordan det ser ut inne i hodet mitt. :p

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Jaja ikke overraskende når man legger utgivelsen til damp at det ikke blir populært.

Dampmaskinen ble faset ut i sin tid grunnet ineffektivitet og plagene som fulgte med den, i PC verdenen har vi i den siste tiden utviklerne gått fra Diesel motoren til Damp, altså omvendt vei.

 

Men takket være piratene så ser det ut til at vi får beholde det beste og da er det ikke rart at MW2 får misfornøyde lovlige brukere mens de som kjører pirat får IGJEN det beste alternativet.

Lenke til kommentar

Jaja, sikkert like greit at IW går vekk fra MW. Historien i 1ern var troverdig og... sjarmerende, for å si det slik. Slik jeg forstår det, så er det bare mer bling bling i toern og det blir liksom ikke like intenst når man opplever atombombe etter atombombe :p Men men, om det blir MMO... Guess who´s crawling back to the pc community? Hehehe :D

Lenke til kommentar
Der bekreftes mistankene mine. Modern Warfare 2 ble laget kun for å håve inn mest mulig penger. Føles ennå halvferdig..

Jeg hater MMOer når man må betale leie for å spille det kjøpte spillet på andres servere.

De kommer helt sikkert ikke til å tillate private servere for da får de jo ikke melka folk.

 

Hint! Hint! WOW med sine 10 millioner Sør-Koreanere

Wow på privat servere? Lykke til :) Da hadde nok kvaliteten og mangfoldet vært litt anderledes tror jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Ser for meg at dette kan bli meget bra jeg, dersom de velge å satse på å lage spillet så likt som det gamle Call of Duty (les MW og MW2), bare med flere muligheter og større verdener. Kanskje en form for transportmidler også? :)

 

Jeg er i alle fall en slik spiller som liker litt frihet. Ulike klaner som passer på ulike områder. Det må jo bare bli litt kult. :)

Lenke til kommentar
Ser for meg at dette kan bli meget bra jeg, dersom de velge å satse på å lage spillet så likt som det gamle Call of Duty (les MW og MW2), bare med flere muligheter og større verdener. Kanskje en form for transportmidler også? :)

 

Jeg er i alle fall en slik spiller som liker litt frihet. Ulike klaner som passer på ulike områder. Det må jo bare bli litt kult. :)

Det gamle Call of Duty, Modern Warfare 1 og 2? Hø? Jeg trodde det var Call of Duty som var det gamle Call of Duty jeg. Modern Warfare-spillene er da relativt nye av seg. Men men. Jeg skal ikke kverulere videre.

 

Spørsmålet er jo om dette faktisk blir et ordentlig MMO, eller et instansiert multiplayer-spill hvor hver instanse kan ha et par og tyve spillere i seg samtidig. Lurer også på hvilke platformer det kommer til, om disse blir interkompitable, og ikke minst hvor mye Activi$ion (jeg kunne ikke dy meg) kommer til å ta i månedspris for dette her.

Lenke til kommentar

Activision vil sikkert melke oss mest mulig. De vet IW har ett rykte på seg for å lage gode spill og hvilken måte er bedre for å melke forbrukerene enn MMO? Bobby Kotick (eller hvordan nå drittsekkens navn staves) har vel sagt såpass selv i intervjuer.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Ser for meg at dette kan bli meget bra jeg, dersom de velge å satse på å lage spillet så likt som det gamle Call of Duty (les MW og MW2), bare med flere muligheter og større verdener. Kanskje en form for transportmidler også? :)

 

Jeg er i alle fall en slik spiller som liker litt frihet. Ulike klaner som passer på ulike områder. Det må jo bare bli litt kult. :)

Det gamle Call of Duty, Modern Warfare 1 og 2? Hø? Jeg trodde det var Call of Duty som var det gamle Call of Duty jeg. Modern Warfare-spillene er da relativt nye av seg. Men men. Jeg skal ikke kverulere videre.

 

Spørsmålet er jo om dette faktisk blir et ordentlig MMO, eller et instansiert multiplayer-spill hvor hver instanse kan ha et par og tyve spillere i seg samtidig. Lurer også på hvilke platformer det kommer til, om disse blir interkompitable, og ikke minst hvor mye Activi$ion (jeg kunne ikke dy meg) kommer til å ta i månedspris for dette her.

 

I forhold til et evt. nytt Call of Duty vil MW og MW2 bli eldre titler, det var i vertfall slik jeg mente det. :)

 

Jeg tenkte meg kanskje noe som Fallout 3 eller Oblivion (Bare i MW-stil). I Oblivion, et spill som i alle fall jeg likte godt, fantest det et slags samfunn. Ser for meg at spillere i sine hjem danner dette samfunnet på nettet. I likhet med for eksempel WOW (nå er ikke jeg innvidd her altså), får man belønning for å gjøre ulike oppdrag i form av penger. Vet ikke om man kjøper utstyr for disse pengene, eller om man også får utstyr gjennom å løse oppdrag. Jeg ser nå for meg at våpen og utstyr blir kjøpt. Forkortet blir alt dette her et slags Oblivion i Modern Warfare style. En slags altomspennende krig om du vil. :)

 

Dette høres sikkert helt idiotisk ut, men dersom jeg vet hva jeg vil, og jeg tror jeg vet hva jeg vil, er det dette jeg ønsker meg. Jeg vet ikke hva andre ser for seg, og dette her er utelukkende basert på mine egne preferanser og meninger. Ikke noen norm for hva som skal lages. Bare en tanke. :p

 

Om de skal ta penger for dette her, hadde det nok vært bedre med et tradisjonelt COD. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...