Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed II (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Og, som om det ikke var nok å konstant måtte kontrollere den ugunstige berømmelsen, er det nok et punkt jeg liker særdeles dårlig. Tilnærmet samtlige av spillets erkeskurker befinner seg i såkalte "forbudte soner". Så fort du trår over en magisk strekk nytter det ikke at du har vært i kirka syv ganger i uka, vaktene blir umiddelbart illsinte og annonserer til hele Italia at du er der. "Assassino!""

 

Konstant? hva driver du med når du spiller? Slakter sivile for morro skyld? Syns ikke det er ett minus att du blir ettersøkt når du dreper menger med vakter heller.. en smule realisme må da finnes?

Og dette med forbudte soner, er vel ikke så utrolig merkelig att høyprofilerte personer befinner seg i ekstra sikre områder?

Lenke til kommentar

Det jeg tror han mener er at de man må drepe havner på berømmelsen og for ikke å ødelegge hele gameplayet med løping fra vaktene må man bestikke det høyere hold. Det med forbudte soner er realistisk, men også litt tåpelig. I eneren skjønte jeg ikke hvorfor vaktene trodde jeg var en av "prayerne" nå jeg gikk med sverd i slira og kniv på ryggen. Det er litt overdrevet, men og kunne gå i et forbudt område uten og vekke for mye oppsikt burde være mulig...

Lenke til kommentar

Tullete anmeldelse.

 

Jeg har aldri hatt noen problemer med notority. Ikke engang tenkt på det før den var full, hvorpå jeg fant noen av de du dreper. Ett enkelt drap så er 75% borte. Er det virkelig så vanskelig?

 

Det fins mange måter å angripe hver storskurk på. De er naturligvis veldig redde fordi de vet at en snikmorder går rundt og dreper alle kameratene deres. Det skulle vel bare mange at de ikke prioriterer sikkerhet høyt og omringer seg med vakter.

 

Det eneste virkelige problemet jeg har med dette spillet er det dårlige kampsystemet. Men 7/10? Spillet fortjener minst 8 eller kanskje til og med 9!

Lenke til kommentar

får man ikke lov til å diskutere så trenger vi ikke denne kommentar funksjonen. Er ikke noe fanboykrig akuratt. Saklige kommentarer med et hint av spørsmål. Blir nok et kjøp dette.

 

 

edit: synes bare fanboykrig blir stemplet litt vell lett. Er litt annen ting å være uening i måten karakteren blir presentert enn å skrive sånn "OMG dere SUGER skal aldri mer være inne på denne dritsiden LOL". B

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Storkoste meg i eneren, og etter alt å dømme vil jeg storkose meg enda mer i toeren.

 

Virkelig snedig at Spillverket mener de ikke har lært, når andre mener at det er akkurat det de har.

 

Når kommer den på PC? Ser overalt det nevnes platform PC, men er ikke til å finne.

Q1-ish 2010. Mars virker trolig. 16. mars (Nord-Amerika) er nevnt på Wikipedia, men det tar jeg foreløpig med en klype salt.

Lenke til kommentar

La meg bare få en ting klart: jeg har spilt gjennom første spillet. Syns det var tøff gameplay, men repeterende (som mange andre) og ville ha gitt den 7/10. Har kanskje tenkt å kjøpe dette og (AC2).

 

Så spørsmålet er ment til de som har spillt begge: Syns dere det er verdt å kjøpe AC2 ?? Er det virkelig mye bedre enn forgjengeren?

Forresten; Er det noen som er enig med denne anmeldelsen?

Lenke til kommentar
...Ooog fanboyraseriet er i gang for fullt. :whistle:

 

på ingen måte, har ikke spilt 1'ern en gang. Men stiller spørsmål ved ting han slakter som jeg synes er en helt naturlig del av spillet. derfor lurer jeg litt på hvordan anmelder spiller siden han stadig har problemer med vaktene.

Lenke til kommentar
Hvis ikke Spillverket skal få lov til å komme med sin egen mening om / rundt spillet helt uavhengig hva noen eller alle andre måtte ha skrevet og ment før dem, så kunne vi likså greit bare hatt en eneste nettside som kom med anmeldelser av spill, kunne vi ikke? ;)

Noen ting ER bare sånn rett og slett. Når skal folk forstå at anmeldelser ikke KAN være 100 % subjektive? Man kan ikke påstå at det er PS2-grafikk i dette?

 

Ville ha gitt enern 7/10. Toern har jeg ikke spilt gjennom, men for å si det sånn. Modern Warfare 2 har ikke vært innom PS3-en etter AC2 kom i hus, på tross av at jeg ikke har fullført MW2 enda.

 

Uenig i anmelderens begrunnelser!

Lenke til kommentar
Hvis ikke Spillverket skal få lov til å komme med sin egen mening om / rundt spillet helt uavhengig hva noen eller alle andre måtte ha skrevet og ment før dem, så kunne vi likså greit bare hatt en eneste nettside som kom med anmeldelser av spill, kunne vi ikke? ;)

Spillverket.no står fritt til å mene det de vil, men jeg fant det ironisk at mesteparten av anmeldelsene skryter av AC2 nettopp fordi utviklerene har lært av det som ikke fungerte i eneren.

Jeg la ikke frem noen påstander om hvorvidt spillverket skal få ha egne meninger eller ikke. Anmeldelser bør jo skrives basert på egne erfaringer av spillet, og ikke hva andre har skrevet. Personlig har jeg spilt begge spillene og foretrekker helt klart oppfølgeren i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...