Gå til innhold

Feature: Fra fysikk i praksis til slottsangrep (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motherload er tidenes browser-spill. Ikke bare er det farlig avhengighetsskapende, gameplayet er underholdende og belønnende. Jo mer arbeid man gjør, jo bedre borremaskin får man, og jo lenger ned kan man gå. Dette igjen fører til mer verdifulle mineraler. Det er også et spenningsmoment i spillet, med tanke på hva som befinner seg helt nede i kjernen av mars. Har ikke kommet helt ned der selv, så jeg vet ikke hva som er der nede. Men skumle radiomeldinger er ikke bare bare. ^^

Lenke til kommentar

hater bare når man er mange tusen feet nede på motherload og ALT kollapser -.-

 

Edit; om du kommer helt ned, rmbr: MASSE Eksplosiver, bensin, Hull repair ting.. så skal du vel klare deg :D

 

 

Bare dumt at når man har brukt et par timer på spillet og endelig kommet ned og vunnet

-> begynner man på nytt ;D jeeej!

Lenke til kommentar
Motherload har en sykt irriterende bug der man ender halveis inn i neste jordblokk.

Jepp, hvis de hadde fiksa det og

gasseksplosjonene som skader alt for mye og ødelegger flyten totalt hadde det vært mye bedre. Joda, det går an å kjøpe noe som reparerer litt skade, men man må jo bruke 2-3 av de hver gang man blir truffet, og det er grenser for hvor mye tid og penger jeg gidder å bruke på noe som strengt tatt ikke burde vært nødvendig. Og er det meg, eller blir man skadet like mye av å falle uansett om det er 20.000 feet (ja, jeg fløy så høyt :p) eller 20 feet? Ikke stor forskjell ihvertfall.

 

Det er et helt genialt konsept, men flash-spill bør følge noen regler etter min mening: Det skal ikke straffe deg for noe du ikke kunne gjort noe med og det skal ikke slutte fort og sende deg flere timer tilbake (dobbel betydning her).

 

Kan noen som har spilt det ferdig fortelle meg hvordan det er etter 5000 feet (jeg har blitt tatt av

gasseksplosjoner og å trykke på den upresise teleportering-tingen istedenfor den presise teleportering-tingen

... :blush: )? Gjerne i spoiler med tanke på de som holder på å spille det.

 

Jeg kommenterer ikke på de andre spillene, for nå er jeg lei av flash-spill i lang tid framover. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...