Gå til innhold

XP får leve litt lenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg ny laptop jeg nå fra Dell og da var det en forutsetning at det var XP på den.. Fikk med Vista lisens også da, men sansynligheten for at jeg kommer til å bytte er lik 0.

 

Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvordan Microsoft tenker på dette området.

 

Skal jeg bytte oprativsystem skal det være revolusjonerende fordeler og ikke bare noe dill dall som er forbedret. Og dessverre er det jo ikke alltid det nye fungerer så bra heller... Noe de fleste Vista brukere i starten fikk erfare :p

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Den eneste grunnen til at jeg fremdeles bruker Windows på laptoppen når jeg ikke spiller, er pga batteritiden. Linux har ikke fått det helt til enda dessverre.

 

Regner med at levetidne til XP blir utsatt helt til W7. Men ikke så mye om gangen, for det er sikkert noen som går overtil Vista hver gang siden de tror ikke XP lever lenger.

 

Lurer på hvordan det går i det offentlige liv, der det er XP på alle maskinene. Og de maskinene er så vidt gode nok til å kjøre vista uten Aero kanskje.

Lenke til kommentar

Dette med å utsette xp litt til, litt til etc. er jo bare et idiotiskt men nødvendig politisk spill fra MS.

 

XP er jo bare en programvare og MS bør kunne levere dette til brukere som ønsker det uendelig langt frem i tid. Jeg tipper de fortstatt selger windows 3.11 lisenser til de som måtte ønske å kjøre dette. Det er jo bare programvare og alle vet jo at programvare kan kopieres.

 

Hvorfor skal microsoft kontrollere og herje over PC-produsenter som leverer OEM programvare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...