Gå til innhold

Juleavatarstrid 08 - Semifinalen!


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er urettferdig at folk stemmer på den søte damen som nest øverst - hva har hu med jul å gjøre? :(

 

:p

Lurte litt på det samme.. Stemte på din. ;) Noe av det beste jeg har sett blandt juleavatarer, eller er vel den beste.. :wee:

Glømte hele greia i år jeg, har fiksa meg juleavatar, men glømte hele konkuransen..

 

 

Edit: Skriveleif.

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar

Ja, har hatt mye å gjøre. Men jeg skrev jo for så vidt historien etter kampen i fjor, se her, eller les under.

 

 

Følgende ble skrevet 27.12-2007, kl 22:04

I dag ble vinneren av Juleavatarkampen i 2007 avslørt for samtlige og med det Juleavatarkampen avsluttet. Det er ikke lenger mulig å stemme, samtlige stemmelokaler er nå stengt. Den heldige forskrekkede vinner har ennå ikke sluttet med sine seiershyl, vinneren er IQ ikledd sin kanindrakt! ..Eh, fant nettopp ut at han for å ære alle sine salatspisende kamerater, byttet brukernavn til Rabbid.

 

*Seiersklapp, -tramp, -fanfare, -rop og -skrik*

 

Årets konkurranse var bemerkelsesverdig, ikke en, ikke en! Ikke en eneste en av finalistene var moderator! ...Vel, en underdrivelse. Det var en fra forumstyret med, han som har brukt noe av sin juletid til å både spise og lage sin(e) avatarer. Det er snakk om Simen1 som lokket til seg barn og voksne og dermed deres stemmer med sine hjemmebakte pepperkaker, dumt som det er (for dem) var ikke disse pepperkakefantastene mange nok mot det overveldende antallet kaniner og vegeterianere som deltok i årets valg. Simen1 med sine pepperkaker må av den grunn prøve å være fornøyd med sin(e) 2. plass(er).

 

Kjæresteparet dette året fra filmen Bad Santa, presentert og daglig fremvist av Skarstad, ble s(kr)temt ned (eller mer korrekt; opp) til en 3. plass, til 229 personer sin ergrelse iberegnet undertegnede. Det holdt tydeligvis ikke å komme til denne konkurransen med et godt budskap i bakhånd.

 

Blant semifinalistene finner vi 2 moderatorer som var blant de med færrest stemmer, fredrik og Snorre. Det ble tidlig beregnet at det ville bli moderator/administratorkamp mellom evt. de og evt. andre som Dotten, Skagen og de andre moderatorene/administratorene jeg ikke nevner. At Simen1, som en administrator, var den eneste av dem. Kan ha forskjellige løsninger.

 

1. Brukere har faktisk begynt å stemme på den beste avataren.

2. Brukere vil unngå, for moderatorenes skyld at moderatorene dummer seg ut når de holder valgtaler.

3. Simen1 har bestukket og truet de andre moderatorene/administratorene og betalt dem med pepperkaker.

4. Å være moderator/administrator er ikke lenger like "hipt".

5. Vi er vitne til en revolusjon.

 

Uantsett grunnen har det ikke vært en lavere oppslutning av moderatorer/administratorer siden 2003 i Juleavatarkampen, "Helt utrolig, jeg må måke hos flere!" uttaler Scooperman.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...