Gå til innhold

Tips til julepresang fra meg til mine foreldre?


LittleBigNorway

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Enten en felles pakke eller hver for sei. Pris til sammen: ca. 500kr

 

henger meg på denne! har akkurat samme problem. er så lite kreativ!

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

har tenkt på et par ting da, men de er så standard.

 

vin til mor

cognac til far

 

eventuelt spekefat, kjøkkenutstyr, verktøy til far, pynteting (men det tipper jeg at modern rett og slett ikke vil ha)...er det noen som har noen kreative og litt mindre standard tips til oss treiginger?

Lenke til kommentar

Mamma får fin skrivebok og god penn og ukulele av meg og lillebruttern. Pappa... er alltid vanskelig. Men han får i allefall Giganten på DVD, så får jeg stikke på IKEA og se etter noe koselig til huset eller det nye kjøkkenet. Han er så erketypisk ungkar: to gode lenestoler foran en diger tv, bra hvitevarer og alt sånt, men ikke noe koselig i det hele tatt. Ingen lys eller bilder eller duker eller sånt. Han mangler rett og slett en kvinnes hånd der.

Lenke til kommentar

530530.jpg

 

Kjøpte en slik en jeg, til min mor og stefar. :)

 

Artikkelnr: 530-530 NAF

 

Før har jeg blant annet kjøpt en kikkert, 2.5 kg peanøtter (stefaren gikk opp 4 kilo månedene etter) og cola. Er alltid greit å slenge med en sixpack med cola synes jeg.

 

En god lommelykt er alltid fint, enten man har den i bilen eller bruker den hjemme! :)

Jeg er hvertfall utrolig fornøyd med min.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Gikk sammen med lillebror og kjøper dem ett par høyttalere i år, noe som forhåpentligvis treffer veldig godt, siden de ofte hører på radio i stuen. Selv etter de fikk tak i pvrdekoder til kabeltv-opplegget bruker de mest radiofunksjonen.

 

Gode penner kan være en ide. Om reklamepenner er forbruksvare så passer det fint med en litt dyrere penn som faktisk skriver godt hele tiden og ser litt fancy ut.

Lenke til kommentar

Godt tips er å kjøpe en digital fotoramme til dem:)

 

Før du gir den i gave kan du fylle inn familiebilder i rammen, slik at det blir mye mere koselig for dem å motta gaven:) Dette gjorde jeg i fjor, og ble svært velykket.

 

7%20Digital%20fotoramme_01.jpg

 

Jeg sliter med dette året, så tar derfor denne tråden opp igjen. Tips folkens! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...