Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å så sinna!

 

Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet.

 

Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt.

Lenke til kommentar
Å så sinna!

 

Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet.

 

Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt.

Kom med argumenter. Ikke helt uvanlig at folk tenner på sine egne søskenbarn, men få som våger å innrømme det.

Lenke til kommentar
Å så sinna!

 

Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet.

 

Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt.

Det akkurat de samme argumentene som sirkulerer. "Det er sykt", "Det er unaturlig" og "Det er moralsk forkastelig".

 

Kanskje ikkje for deg, men for meg er det totalt uaktuelt.

At det er uaktuelt for DEG, det er noe helt annet.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Kvar kjem det frå at dette har noko med kristendom å gjere?

Det står i Bibelen at man ikke skal ha sex med en nær slektning. Og om du ikke visste det er det norske samfunn gjennomsyret av kristen moral.

Enn så lenge. Vi har ennå ikke endet striden mot det store kristne tyranneriet, men er på god veg. Den kristne moralen svekkes sakte men sikkert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

til trådstarter:

 

hovedproblemet er ikke hvorvidt det er lovlig, religiøst eller moralsk riktig. Problemet, slik jeg ser det, er reaksjonene fra dine nærmeste hvis det skulle komme frem, og konsekvensene det kan få for deg og ditt søskenbarn. Da tenker jeg personlig og relasjonsmessig i forhold til din øvrige familie. Som andre har nevnt, så kan du fort få problemer med å forholde deg til både henne og de andre i slekten/venner, noe som i lengden kan være verre enn fengsel. )

(fengsel får man uansett ikke for å ha sex med sitt søskenbarn, så slapp av dere kverulanter, det var bare et eksempel)

 

Jeg vil råde deg til å la det være med tanken, og heller snakke med henne om det, uten å gjøre noe med det.

(hadde dere vært godt voksne begge to hadde saken stilt seg annerledes, men siden dere er såpass unge, kan konsekvensene bli slitsomme, slik jeg ser det)

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...