Gå til innhold

Anmeldelse: Crysis Warhead (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes dette var en god anmeldelse. En av tingene jeg likte var at det var vanskligere, det ble banning på normal :!:

 

Som sagt tidligere "I'm British you muppet!" er et minneverdig sitat.

 

edit:

Hva slags monster må jeg ha for å drive det romskipet?

Du trenger ikek et monster av en PC.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar
Hva slags monster må jeg ha for å drive det romskipet?

 

Si hva slags monster du har da, så kanskje noen kan fortelle deg om du kan drive romskipet :)

 

Jeg syntes dette var en god anmeldelse. En av tingene jeg likte var at det var vanskligere, det ble banning på normal :!:

 

Som sagt tidligere "I'm British you muppet!" er et minneverdig sitat.

 

Pfft... Spilte gjennom på "delta" jeg...

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Lasta ned spillet med en gang d var tilgjengelig på steam. Virkelig morsomt, men som med Crysis 1 så er singleplayeren litt for kort. også ganske kjipt at man ofte føres inn i daler eller tunneler der man har veldig lite frihet over hvor man kan gå... Men jeg synes fortsatt det er like moro å løpe rundt og drepe koreanere i "paradis" :) Grafikken er fantastisk!

Kan nevne at jeg ikke har prøvd Crysis Wars ettersom multiplayer i Crysis 1 var drit dårlig... Men jeg får prøve det til helga ellernoe ;)

 

$34.99 er det absolutt verdt! LØP OG KJØP, om pcen er god nok...

Lenke til kommentar

Har selv bare spilt gjennom et par av oppdragene, men synes det er mye morsommere enn Crysis pga en enkelt endring i gameplayet; Du tåler mye mindre og fiendene tåler mye mindre. Har alltid synes det er fryktelig irriterende når motstanderene tåler 50 skudd før de bikker over (jada, vet at du kunne skyte de i hodet, men siktig er ikke min sterke side ;)).

 

Her dør fiendene av 2-3 skudd og det er mye mer tilfredstillende enn å tømme et magasin i de.

Lenke til kommentar
Synes det var ganske boring.. tok meg 4 timer å fullføre på Delta og historien var alt for kjedelelig. Jeg gir ikke dette spillet her mer en 4/10 pga dårlig historie og tidsrom..

 

På en annen side gir jeg grafikken 10/10 minus noe ustabilitet etter 1time spilling :)

 

Personlig synes jeg sjeldent historie er så viktig i denne typen spill. Mange av de beste "tradisjonelle FPSene" har så og si ingen historie.

 

AtW

Lenke til kommentar
I tillegg ser det ut til å gå glattere enn sin forgjenger på tilsvarende maskinvare.

 

Ikke helt sant.

Jeg opplever et fps dropp på 20fps i forhold til crysis. Med samme innstillingene.

 

Må si jeg synes dette spillet er mye bedre enn det crysis er og var.

 

Må også si er det bare meg eller tåler de mer nå korianerne enn i crysis?

De få gangen jeg bommer på hodet synes jeg det tar en del skudd for at de i det hele tatt skal ramle over.

Morsomt at du kan skyte en slik at han besvimer og våkner opp når du evt har gått forbi han uten at du er klar over at han besvimte.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Synes også Warhead gjekk bittelitt treigare enn orginal Crysis, men det var gøy, ein smule kort. Bra at det er lansert på Steam også, då er det håp å få kjørt det med Wine :p

 

Håper Crytek folka går for episode basert underhaldning med dette spelet, er ingenting å utsetja på historien og det er masse å byggja på videre :)

Bare ikkje la det gå like langt tid i mellom episodane som det gjer med Half Life 2.

Multiplayer har eg ingen interesse for.

Lenke til kommentar
Må også si er det bare meg eller tåler de mer nå korianerne enn i crysis?

De få gangen jeg bommer på hodet synes jeg det tar en del skudd for at de i det hele tatt skal ramle over.

Morsomt at du kan skyte en slik at han besvimer og våkner opp når du evt har gått forbi han uten at du er klar over at han besvimte.

 

Synes som jeg skrev litt lenger oppe at det er fullstendig motsatt :p De tåler da vitterlig mye mindre her (nå spiller jeg da på easy fordi jeg er lat, så det kan ha noe med saken å gjøre :p)? I crysis måtte jeg i hvertfall tømme et helt magasin på de hvis jeg bommet på hodet og nå trengs det bare tre-fire skudd.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden kjører dere spillet med GeForce 8800GTS 640 MB? Er jo søppelkort av andre dimensjoner. Kan ikke se for meg at spillopplevelsen vil være bra med ett kort som yter så dårlig. En spillside som anmelder spill burde ta seg råd til å kjøre all spill på dagens toppkort, koster jo ingenting uansett.

Lenke til kommentar
Hvor stort er spillet? Vurderer å laste ned på steam, men linja mi makser på rundt 200 kb/s, så vet ikke om jeg tør :p

 

Er ca.6GB å laste ned, så med makset ut linje vil det vel ta 8-9 timer å laste ned (noen får rette på det hvis utregningen er helt feil heh)

 

Hvorfor i all verden kjører dere spillet med GeForce 8800GTS 640 MB? Er jo søppelkort av andre dimensjoner. Kan ikke se for meg at spillopplevelsen vil være bra med ett kort som yter så dårlig. En spillside som anmelder spill burde ta seg råd til å kjøre all spill på dagens toppkort, koster jo ingenting uansett.

 

Nå er det jo sikkert ikke slik at gamer.no har ubegrensete midler til å utstyre hver eneste skribet og freelance skribent med det nyeste av maskinvare til enhver tid og kanskje heller prioriterer å sende folk på messer o.l. :)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...