Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At 70 og 80 talls musikk/band fortsatt er bedre enn dagens musikk. Mange av de gode gamle som fortsatt lager musikk. Kan telle på en hånd band som jeg virkelig liker fra 90 tallet til i dag.

Slik føler jeg det også. Bortsett fra at 80-tallet er helt forjævlig. Mine favoritter er fra '60- og '70-tallet, spesielt '60-tallet. Musikkens gullader, for min del. Lages ikke slikt lengre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At 70 og 80 talls musikk/band fortsatt er bedre enn dagens musikk. Mange av de gode gamle som fortsatt lager musikk. Kan telle på en hånd band som jeg virkelig liker fra 90 tallet til i dag.

 

knegg , knegg......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

At 70 og 80 talls musikk/band fortsatt er bedre enn dagens musikk. Mange av de gode gamle som fortsatt lager musikk. Kan telle på en hånd band som jeg virkelig liker fra 90 tallet til i dag.

Slik føler jeg det også. Bortsett fra at 80-tallet er helt forjævlig. Mine favoritter er fra '60- og '70-tallet, spesielt '60-tallet. Musikkens gullader, for min del. Lages ikke slikt lengre.

 

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke det.

 

Men det er så mange andre goder man får som norsk. Tanken på at man når som helst kan dra til et stabilt arbeidsmarked hvor man tjener kjempegodt selv i yrker som ikke krever utdanning gjør at man føler at man alltid vil klare seg. Det er en befrielse veldig få mennesker kjenner til. Mulighetene et norsk pass gir meg er helt enorme.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke det.

 

Men det er så mange andre goder man får som norsk. Tanken på at man når som helst kan dra til et stabilt arbeidsmarked hvor man tjener kjempegodt selv i yrker som ikke krever utdanning gjør at man føler at man alltid vil klare seg. Det er en befrielse veldig få mennesker kjenner til. Mulighetene et norsk pass gir meg er helt enorme.

Norsk pass er vell ikke på listen engang over mektige pass såvidt jeg vet :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...