Gå til innhold

Samling av billige og gode utenlandske webshoper


Anbefalte innlegg

^fmj og knutas: Begge linkene har lovende specs, men vær obs på at finn-annonsen ikke sier noe om fargetemperatur. Det tyder på at de har brukt minimalt med fosforbelegg (som forbedrer fargen på bekostning av lysstyrken). Regn med at den har et ubehagelig kaldt skjærende blåhvitt lys. I aliexpress-linken står det rett ut at den har et ubehagelig kaldt skjærende blåhvitt lys: 6000K. Lite fosforbelegg gjør også at man får et fargespekter som "mangler" enkelte farger. Ting som har akkurat de fargene som "mangler" vil se merkelig mørke ut sammenlignet med dagslys eller halogen. Det hele gir en "syk" fargeoppfattelse.

 

I varme omgivelser bør arbeidslys ha ca 4000K lysfarge. I kalde omgivelser bør lysfargen være ca 2500-3200K.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Enklere handel fra USA!!

Du kan registrere deg her.. og sende varene innad i usa til et transportbyrå som vil frakte og fortolle varene dine for en rimelig penge rett hjem! Enten med flytransport eller skipstransport for større varer..

 

 

Noen eksempler på fortolling...

 

 

 

Disse linkene fungerer ikke... Fin guide.

Play.com passer vel også inn under bøker, de har et stort utvalg....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

 

Bare å komme med nye forslag.. Så skal jeg gå gjennom de gamle og..

Vet du evt hvor data bedrifter importerer fra? Hva slags leverandører dem bruker?

 

Data bedrifter har enorm konkuranse, så det er nesten ikke mulig å starte opp med slikt pga de store kjedene, og minimal fortjeneste. De handler rett fra produsenter og inn til sentrallagerne, og rett til butikker eller til kunder fra sentrallageret. Det finnes og et enormt utvalg, og nye varer kommer hele tiden, og derfor ekstremt vanskelig å følge med i utviklingen. Varene er dyre i starten, og rimeligere når nye typer overtar.

 

Derfor nesten komplett umulig å få til noe butikk som det.. Og nesten umulig å handle fra produsenter, uten å handle for meget store beløp..

 

Hvis du ser på butikkene i første post, så er mange i Kina feks.. De selger mye billige varer, men med variert kvalitet. Derfor vanskelig å importere fra dem og selge her, og stå med hele garantiansvaret selv. Det kan raskt bli dyrt.

Så skal du klare deg i slikt marked, må du finne en unik produktgruppe, med muligheter for å spesialisere deg på noe som andre ikke tilbyr..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bare å komme med nye forslag.. Så skal jeg gå gjennom de gamle og..

Vet du evt hvor data bedrifter importerer fra? Hva slags leverandører dem bruker?

 

Data bedrifter har enorm konkuranse, så det er nesten ikke mulig å starte opp med slikt pga de store kjedene, og minimal fortjeneste. De handler rett fra produsenter og inn til sentrallagerne, og rett til butikker eller til kunder fra sentrallageret. Det finnes og et enormt utvalg, og nye varer kommer hele tiden, og derfor ekstremt vanskelig å følge med i utviklingen. Varene er dyre i starten, og rimeligere når nye typer overtar.

 

Derfor nesten komplett umulig å få til noe butikk som det.. Og nesten umulig å handle fra produsenter, uten å handle for meget store beløp..

 

Hvis du ser på butikkene i første post, så er mange i Kina feks.. De selger mye billige varer, men med variert kvalitet. Derfor vanskelig å importere fra dem og selge her, og stå med hele garantiansvaret selv. Det kan raskt bli dyrt.

Så skal du klare deg i slikt marked, må du finne en unik produktgruppe, med muligheter for å spesialisere deg på noe som andre ikke tilbyr..

 

Tenker nå mere på det jeg trenger av deler til laptop, mobil.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Kunne vi forsøkt å gjenopplive denne tråden eller laget en ny med samme tema? Hadde vært kjekt å se hvor andre handler sine ting på nettet. I Norge og utlandet. Spesielt med tanke på at denne tråden er veldig gammel og mange av butikkene nevnt er lagt ned, det er kommet mange nye og det er kommet ny tollgrense. 

 

Hadde vært konge med en skikkelig god og omfattende oversikt. For alt fra klær til mat, unyttige dingser, gadgets, kosttilskudd, helse, trening, data, mobil etc, etc..

 

Evt lage en facebookside eller en egen nettside/startside for netthandel?

 

Gleder meg og håper noen har lyst å ta initiativ til dette!

Endret av Soletti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne vi forsøkt å gjenopplive denne tråden eller laget en ny med samme tema? Hadde vært kjekt å se hvor andre handler sine ting på nettet. I Norge og utlandet. Spesielt med tanke på at denne tråden er veldig gammel og mange av butikkene nevnt er lagt ned, det er kommet mange nye og det er kommet ny tollgrense. 

 

Hadde vært konge med en skikkelig god og omfattende oversikt. For alt fra klær til mat, unyttige dingser, gadgets, kosttilskudd, helse, trening, data, mobil etc, etc..

 

Evt lage en facebookside eller en egen nettside/startside for netthandel?

 

Gleder meg og håper noen har lyst å ta initiativ til dette!

Har sjekket og oppdatert linkene i første post, så alle skal fungere. Oppfordrer alle til å komme med nye anbefalinger, så kan jeg oppdatere første post.

:w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Hei! Cablemod har nå utvidet butikken sin og sender blant annet til Norge. Det virker som de har produkter av høy kvalitet. Noen som har erfaringer og bilder? Jeg tenkte å bestille fra der nå :)
http://store.cablemod.com/
https://cablemod.com...d-configurator/

 

Hei! Cablemod har nå utvidet butikken sin og sender blant annet til Norge. De har produkter av høy kvalitet. De lager nydelige sleeved kabler og har led kits og strips :)
http://store.cablemod.com/
https://cablemod.com...d-configurator/

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest Slettet+6132

6 dollar t-shirt med rask og grei fraktpris. tilbud 10 stk for 50 dollar.  kritikk og råd: https://www.sitejabber.com/reviews/6dollarshirts.com.

Skjortene er litt grovere i stoffet og maskene er mere åpne. Både fordel og ulempe. Solide, da de er like fine etter 10 vask i hvert fall.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvis du er modig og vet litt om briller så kan du skaffe en ny brilleresept eller bare bestille lesebriller med motepreg til en pris som ligger på en femdel av norske. Kinesiske merkevarer står ikke tilbake fra norske. I det gigantiske Kina er det nå mange som handler mote på nett. 

https://www.aliexpress.com/wholesale?&SearchText=eyeglasses 

En gammel kjenning av meg er Firmoo.com, og jeg har bestilt mye der uten at jeg kan si de har skuffet meg. Rabattkode T9Y6T3 kan du prøve. Noen dager er det 50% rabatt på restlageret av en modell eller førstegangskjøp med rabattkoder. Send bilde av brilleresepten og tast inn tallene fra den i bestillingen. Mål pupilleavstand i mm. De nye teknologiske progressive er noe helt annet enn sånt var. 

Jeg kan svare på mye av det man trenger vite om optikk og briller.

Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...