Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kollega som sender signaler?


Anbefalte innlegg

Litt bakgrunns info..

 

Jeg og denne dama har jobbet sammen i ca 4 år nå..Jeg er veldig flørtende og sjarmerende av meg, hun liker å flørte og få oppmerksomhet.

 

Vi drakk oss sørpings på et julebord 2 år tilbake og vi holdt på å ha sex på kontoret. Det gikk ikke så langt siden vi var helt borte begge to og i ble avbrutt. ( Tviler det ville skjedd noe mer enn klining, men vi hadde visstnok begynt å kle av oss har vi blitt fortalt av vedkommende som stormet inn og fant oss )

 

Før dette hadde vi aldri hatt noe mer enn et vennlig casual kollega forhold..Og boom så har det sikkert skjedd noe når vi begge var fulle og pratet sammen.

Siden ikke jeg husker stort av det som skjedde så tok ikke jeg det opp med henne heller i tiden etter, ikke hun heller forsåvidt. Personen som stoppet oss er en god venn/kollega av meg og ingen av oss har informert henne om hva som skjedde den kvelden. Mest fordi ingen av oss ville skape en klein stemning eller gjøre det flaut for henne. Hun la seg på sofaen på kontoret sitt den kvelden og jeg dro hjem.

 

Men ja! Etter det har vi som sagt bare hatt en vanlig flørtende tone som vi alltid har hatt..Hun har det med flere på kontoret som gjengjelder flørtingen..Men det er alltid uskyldig. Ingen som trakasserer eller noe slikt 

 

Men nå har hun begynt å bli litt mer "pågående" har jeg merket..Hun titter innom kontoret og kommenterer hvor fin jeg er på håret eller hvor fin skjorte jeg har osv osv..Jeg svarer jo småcocky og flørtende tilbake som alltid så jeg har ikke sett på det som så veeeeldig unormalt heller.

 

MEN de siste dagene har det endret seg litt og jeg tror derfor det ligger litt mer bak.

Vi har nemlig kontor ovenfor hverandre, med glass imellom og en frostet rute som er da i "pc" høyde over pulten hos begge

 

Så det er helt gjennomsiktig  og "under" pulten da. 

For 2 mnd siden skadet jeg ryggen i på trening og har fått tilrettelagt at jeg får 10 min pause hver time jeg kan strekke meg på.  Hun er fullt klar over dette og har sett meg gjøre det flere ganger..Oftest legger jeg kontorstolen heeeelt tilbake i liggestilling og slapper av med å se opp i taket.

 

Går hun forbi kontoret når jeg gjør dette har det skjedd et par ganger at hun tuller å kommer inn med noen druer og drar noen kommentarer om at jeg er gresk hersker og hun er min "slave" 

 

Igjen så var ikke dette noe jeg så på som unormalt..Bare morsom og humoristisk flørting.

 

Men nå som det har begynt å skinne litt ekstra fra sola og varmen står på han hun inntatt bruk av skjørt.

 

Og med det... Så har jeg nå lagt merke til at hun ikke går med g-streng.  Hun sitter der helt åpen, og som en nysgjerrig kåt tulling jeg er.. Så har jeg jo blitt nysgjerrig og måtte se etter noenganger. Hun sitter så å si alltid med bena i kryss.

 

Så jeg tenkte jeg skulle teste noe.. Jeg vet at stolen knirker når jeg legger den bakover..Så jeg sjekket forsiktig under pulten først..Bena var i kryss.

Deretter lener jeg stolen bakover, BAM bena var spredd og man så alt.

 

Jeg later som ingenting og sitter ikke der å stirrer, men jeg ble jo overrasket og helt ærlig kåt. Det var skikkelig deilig det jeg så.

 

Og sånn gjorde jeg 3-4 ganger om dagen  Og alle gangene hun har skjørt har dette skjedd.. Så jeg føler egentlig at hun gjør det med vilje..Uviten om at jeg kanskje har sett noe eller hun kanskje håper jeg vil se det.. 

 

Så jeg slang ved en liten kommentar om hun hadde pent skjørt igår, og siden jeg kom inn senere enn henne så regner jeg med at hun tok hintet om jeg da har sett skjørtet hennes og hva hun gjør under pulten ( hvis dette er meningen fra henne så ville jo hun forstå tegninga? Ellers på dagen hadde jeg ikke sett henne og umulig for meg å vite hvordan skjørt hun hadde utenom å sett henne gjennom glasset ) ( Hvis det ikke er meningen ville hun jo bare anta at jeg har sett henne iløpet av dagen uten at hun har merket det ) 

 

Hun sa takk..Og idag kom hun i nytt skjørt og sier :

Liker du det du ser? Eller har sett? Har ikke mange flere skjørt en disse jeg har gått med siste dagene.

 

Jeg svarte at de var veldig fine og om hun skulle kjøpe seg flere ettersom hun passet veldig godt i skjørt.

 

Hun svarer : Ja det hadde vell du likt...

Og blunker like flørtende som alltid

 

Bare for 5 min siden så tok jeg en titt igjen mens jeg hadde min 10 min pause..

 

Så satt hun å småfingret seg. Altså bare litt sånn "uskyldig se på meg" greier..

Og deretter tok hun å gikk på toalettet å ga meg verdens lengste blikk idet hun går forbi

 

 

Burde jeg gå for det å bare si at jeg er keen på hun? Er dette noe man kan ta som et sikkert tegn? Jeg er ikke interessert i et forhold, men å ha en å kunne ha sex med på kontoret hadde vært ekstremt perfekt egentlig. Jobber ofte overtid sammen og kjenner på det å kunne ta en kjapp en hvis det var mulighet for det. Å bare ta det opp tror jeg blir veldig kleint dersom ALT absolutt bare er tilfeldighet og hun går helt i vrange om det.

Jeg tenker verst tenkelige scenario at dette er et slags powerplay fra henne og hun kan bruke det imot meg senere.

 

Ikke at det er sannsynlig, men igjen så stoler jeg ikke på noen når det gjelder en mulighet for tredobling av lønna hvis man blir forfremmet her.

 

What to do



Anonymous poster hash: e6d94...40f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se dette her, dette viser kor vanskeleg dette samfunnet har blitt.

 

Eg er heldigivs medlem i ein tradisjonell konservativ kristne menighet. Men eg veit ikkje om mitt tips kan hjelpa deg som lev i denne uforståelige lause moderne verden der sex berre er eit håndtrykk. Fordi at i mi verd så er dette punktet der ein sett seg på kne og frir til jenta. Hadde foreldrane fått vite at ho gjor sånt før ekteskapet så ville det blitt eit fela liv, men så er jo det litt av spenninga. Og mykje då ville ein kunne ha sagt at det var eg som holdt ho på pinebenken. Hadde ho sagt nei så ville jo ho ha vært eit ludder, dette er jo ikkje normal atferd, hjå dei tradisjonelle så vært dette regna for å eit signal på at ein har lyst til å ha kvarandre.

 

Nei, det er eit salig rot hedningane har lurt deg ut på. Eg har sut for deg.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg slipper å jobbe under sånne forhold, selv om jeg har vært igjennom -noe- lignende. Så jeg vet hvor vanskelig det kan være.

 

Hva -gjør- du egentlig på jobben? ^^

 

Jeg ville -muligens- tatt kontakt, på fritiden. Det kan jo hende dere er en god match og kan starte et forhold. Men du burde være veldig sikker på hva du begir deg ut på. Hva om ho bare vil ha sex med deg, og deretter innleder et forhold til en annen på jobben? Da må du møte disse følelsene hver eneste dag der du skal tjene penger til livets opphold.

 

Dette er derfor man ikke skal blande det private og det profesjonelle. Ho oppfører seg også uprofesjonelt. Men ho har jo 5-6 mannlige kollegaer og (tilsynelatende) ingen kvinnelige, så det blir ikke bare lett for ho heller.

 

Så mitt tips blir nok å de-eskalere situasjonen. Slutt med denne tittinga og flørtinga. Hvis dere skal gjøre noe, så gjør det på fritiden og hold det til fritiden. Ikke skryt av det til kolleger. Dette er ting som har potensiale til å ødelegge hele arbeidsmiljøet.

 

Det er også litt av grunnen til at jeg vil ha psykologi inn som fag i barne- og ungdomsskoler, så vi lærer å tenke over slike tilfeller, så det minimerer risiko for å ødelegge for arbeidsforhold, og også mulige familieforhold, senere.

Endret av Taurean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se dette her, dette viser kor vanskeleg dette samfunnet har blitt.

 

Eg er heldigivs medlem i ein tradisjonell konservativ kristne menighet. Men eg veit ikkje om mitt tips kan hjelpa deg som lev i denne uforståelige lause moderne verden der sex berre er eit håndtrykk. Fordi at i mi verd så er dette punktet der ein sett seg på kne og frir til jenta. Hadde foreldrane fått vite at ho gjor sånt før ekteskapet så ville det blitt eit fela liv, men så er jo det litt av spenninga. Og mykje då ville ein kunne ha sagt at det var eg som holdt ho på pinebenken. Hadde ho sagt nei så ville jo ho ha vært eit ludder, dette er jo ikkje normal atferd, hjå dei tradisjonelle så vært dette regna for å eit signal på at ein har lyst til å ha kvarandre.

 

Nei, det er eit salig rot hedningane har lurt deg ut på. Eg har sut for deg.

Skal love deg at hams (sex)liv er bedre enn ditt.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hey all! Ts her

 

Tenkte å oppdatere siden flere var faktisk gode nok til å komme med hjelpende kommentarer..

 

Er jo ingen hemmelighet at gutter kan bli litt trangsynte når det kommer til sånt som dette. Hjelper å få andre sitt syn på det.

 

Like etter så fikk jeg på følelsen av å få enda en invitasjon fra vedkommende til å bli ut fra kontoret.

 

Liten forklaring( Kontoret er på 3 etasjer, hvorav 2 er under ombygging, sjefene og toalett, kjøkken osv er i midterste etasjen, mens øverste etasje er en "byggeplass" så å si og står ikke ferdig før i 2020 grunnet stopp i arbeidet til nærmere jul igjen. ) 

 

Idet vi er på vei ut av kontoret sier hun at hun vil vise meg noe ved de nye kontorene, da tenkte jeg egentlig bare at " ah ok..Jaja da var dette noe jobbrelatert da ) Og idet vi kommer oss opp i 3 etasje så steller hun foran meg i trappa og sier. "Hvis du vil ha noe så må man ta det..Er du ikke enig ?"

 

Jeg nikker jo meg enig egentlig og sier at det begynner å bli fint her oppe, hva ville du vise ?

 

Hun sier hun snakket med sjefen tidligere i uka, og der fikk hun diskutert inndeling av kontorene som skulle bli innflytningsklare til nyåret. Hun viser meg så til et hjørne av bygget der de har delt inn 1 gigantisk hjørnekontor inn til 2 trekantede kontorer med en åpning i midten.

 

" Her skal vi være, du og jeg. Og du skal jaggu meg få gjengjelde til meg personlig for at jeg fikset dette" 

 

jeg ble jo veldig lamslått og lurer på om hun egentlig tuller da ser ut som sjefene sine kontorer, men igjen så har jo de også halve av den midterste etasjen for seg selv. 

 

Litt nummen og prøver å ta til meg at jeg skal få en så fantastisk utsikt hver dag på jobb så ser jeg hun lener seg mot vinduet og med en utsikt over fjorden bak seg og sier " Så? Liker du det du ser? "

 

Husk at jeg allerede er relativt "yr" av at hun har teaset sånn før på dagen og trodde noe helt annet når hun "inviterte" meg ut fra kontoret og jeg igjen trodde det bare var jobbrelatert rett etterpå.

 

Til nå at bare alt blir veldig overveldende og jeg bare tar tak i henne og vi begynner å kysse veldig intenst.

 

Hun sier noen lystige ord og vi er kjapt igang med å kle av hverandre og vi ender jo opp med å ha sex selvfølgelig..

 

Etterpå sier hun at dette må jo være starten på vår nye hverdag og vi inngår på en måte en muntlig avtale om at vi skal begge la det være ved å bare ha sex og ikke noe mer.

 

Jeg personlig er helt klar på dette, hun er ikke en person jeg vil innlede i et forhold, men helt klart noen jeg kan ha det morro med på den måten. Jeg angrer litt selvfølgelig siden jeg ikke vet heeelt hvor hun er, evt hvor hun kanskje ender opp. Men slik jeg kjenner henne så er jeg relativt sikker på at hun er som meg og bare vil få seg noe.

Anyways..tiden vil vise med.. Håper det går seg til siden det var helt fantastisk deilig.

Vi fikk snakket ut om "hintene" vi visstnok hadde sendt hverandre og det var deilig å få det ut av verden. Hadde ikke misstolket noe og hun har tydeligvis holdt seg unna meg i lang tid men nå ville hun "ha meg".

 

Eneste som gjenstår nå er jo å se hvordan dette fortsetter. Vi møttes for 4 omganger igår, var overtid i bilde. Og jeg regner med at hun trenger en omgang når møtet hennes er ferdig om en time, har allerede fått snaps av henne uten truse..

 

Skal legit oppdatere tråden hvis dette viser seg å bite meg i rævva senere eller om noe endrer seg for en av oss..Slik det er nå ser jeg bare lyst på fremtiden egentlig.

 

 



Anonymous poster hash: e6d94...40f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Etter å ha tenkt meg litt om, så kan romanser på arbeidsplassen slå uheldig ut. Dersom dette er er sjefen din, da bør du holde deg langt unna. Om det skulle oppstå en uenighet mellom deg, en kollega eller om det skal bli knute på tråden med din sjef. Da kan slike romanser gjøre konflikt enda verre, siden en eller flere av partene er involvert med hverandre på et personlig plan.

Muligens jeg rører mye nå, men romanse mellom sjef og arbeidstaker er i utgangspunktet ikke bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...