Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Helt rart å se at Wenger tilsynelatende har glemt hvordan man organiserer et fotballag. Hva er poenget med å bruke defensivt anlagte spillere på sentral midtbane når de ikke bidrar defensivt? Coquelin er noe av det verste rælet jeg har sett i en Arsenal-drakt. Hvorfor får han spille kamp etter kamp? Vil se Xhaka/Elneny og Chamberlain/Ramsey på sentral midtbane ut sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kane med nok en suser. Toppscorer i PL for øyeblikket. AFCAMDEN har vært ute flere ganger og hevdet at han ønsker å spille for oss, da han og familien er Arsenal-supportere. Tror aldri det skjer, men hadde vært en ideell erstatter om Alexis skulle dra i sommer. Utenkelige mengder #banter i så fall. 

 

Edit:

 

https://twitter.com/_AndyHa/status/838389107252477952

 

Trekker alt tilbake.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Tror det er mer sannsynlig at Arsenal vinner PL og CL i år enn at Kane kommer. Hvorfor skulle han gå til et dårligere lag på dette tidspunktet i karrieren? Levy kommer heller aldri til å selge.

 

Spurs har mye større potensiale enn Arsenal. I alle fall de neste 5 årene minst

Lenke til kommentar

Spurs har ikke vært bedre enn oss på 22 år, og de har ikke større potensiale enn oss som klubb. Dessuten er Kane som sagt gooner, og vi har mulighet til å gi ham en bedre kontrakt enn det Tottenham kan tilby. Dog har han vel fem år igjen av kontrakten, så Tottenham kommer neppe til å selge med mindre noen tilbyr latterlige summer. Reus er nok mer realistisk for oss.

Lenke til kommentar

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

Endret av Benbjo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

Begynn å hold med et annet lag så vi andre slipper dette ????

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

Begynn å hold med et annet lag så vi andre slipper dette ????

Ehh dra å heng på et annet forum hvis du skal henge ut enkelt brukere.

 

Jeg er enig med Benbjo her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

 

Du og diverse engelske tabloider har sagt dette i en årrekke, men likevel er det som sagt 22 år siden de har vært bedre enn oss. Hvis de er så fantastiske og vi er så rævva, hvorfor er vi bare seks poeng bak med en kamp mindre spilt? Luka har vært mye større tidligere sesonger, men vi tar dem alltid igjen. Husker du da de hadde Bale, Modric, VDV, en formsterk Adebayor etc.? Er de egentlig stort bedre nå enn det de var da?

 

Hvis vi klarte å hente Alexis, Özil, Cech, Xhaka og Mustafi, er ikke Reus 99 % usannsynlig.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Dessverre tror jeg vi kunne hatt Messi og Ronaldo på topp, men Wenger ville fortsatt klart å få laget til å under prestere.

 

Vi har mye kvalitet i laget. Faktisk såpass mye at vi burde vært helt i toppen i forhold til poeng, men Wenger klarer bare ikke å få det til å fungere lenger. Vi har en bakre femmer som minus en venstreback er blant Europas aller beste, men fortsatt så lekker vi mål som få.. 

 

Et godt forsvar vinner deg titler. Wenger har ikke hatt et kollektivt godt forsvar siden The Invincibles.. og på tross av spillermateriell som er lagd for kontringsfotball eller god gammel "Wengerball" så er det ikke snakk om å spille på disse styrkene. Man ser dog hvordan Chelsea og Tottenham (og Leicester i fjor) gjorde ekstrem suksess med denne type fotball. Allikevel så spiller vi tidvis en veldig ballbesittende fotball og andre ganger ligger vi dypt, men uten kontringer. Alt virker så planløst og tilfeldig med måten vi spiller på i mine øyne. Man vet jo aldri hva man får lenger. Dog er det ofte heller kjedelig og dårlig enn spennende og briljant. Dessverre..

 

Jeg mener at et managerbytte er veldig modent. Vi mister trolig noen spillere, men det gjør vi jo nå også pga. ræva resultater (Alexis er trolig en goner). Min stemme går til Simeone eller Allegri. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

Begynn å hold med et annet lag så vi andre slipper dette ????
Ehh dra å heng på et annet forum hvis du skal henge ut enkelt brukere.

 

Jeg er enig med Benbjo her.

Jeg henger da ingen ut? Folk har gjort værre ting her enn det der.

Lenke til kommentar

 

 

 

Spurs er en klubb på veg oppover. En strålende manager, ny stadion på gang, unge, engelske stjernespillere som har potensiale til å bli tidenes beste i sin posisjon. Kane, Alli, Walker og Rose er alle allerde i ypperste verdensklasse i sin posisjon. Spe på med gode midtstoppere og en vanvittig midtbane så ser Spurs ut som et gullag. Mangel på rutine gjorde at de tapte gullet i fjor. Kokte over på slutten der.

 

Arsenal derimot er nesten det stikk motsatte. En klubb på veg nedover. Usikkerhet rundt manageren. Lagets to stjernespillere forsvinner til sommeren. Lagets stamme begynner å dra på årene, for ikke å snakke om en ledelse som bare er opptatt av profitt.

 

Reus? Ja, hvis man mener 99% sikkert at noe ikke skjer som mer realistisk enn 99.9% så er jeg enig.

Begynn å hold med et annet lag så vi andre slipper dette ????
Ehh dra å heng på et annet forum hvis du skal henge ut enkelt brukere.

 

Jeg er enig med Benbjo her.

Jeg henger da ingen ut? Folk har gjort værre ting her enn det der.

 

Jeg fatter ikke hva som er galt med det Benbjo skriver her, man må nesten være en "hjernevasket Wenger knows"-supporter for å mene at det han skriver i dette innlegget er en "hån" for Arsenalsupportere. Benbjo har rett i det meste han skriver i dette innlegget!!!

Lenke til kommentar

Ikke rart Sanchez er forbanna, er nok flere sure tryner på laget for øyeblikket, og slik ting er nå så blir stemninga neppe bedre. 

Wenger kommer til å bryte ned hele Arsenal.

 

Vi har ikke et lag fullspekket med klassespillere, men det er mye god kvalitet, vi har så absolutt spillerene til å kjempe helt i topp av PL, bare synd vi ikke har manageren til det. Sanchez forsvinner vel, men håper Wenger forlater laget før andre spillere går lei og forsvinner også. 

Lenke til kommentar

Ikke rart Sanchez er forbanna, er nok flere sure tryner på laget for øyeblikket, og slik ting er nå så blir stemninga neppe bedre. 

Wenger kommer til å bryte ned hele Arsenal.

 

Vi har ikke et lag fullspekket med klassespillere, men det er mye god kvalitet, vi har så absolutt spillerene til å kjempe helt i topp av PL, bare synd vi ikke har manageren til det. Sanchez forsvinner vel, men håper Wenger forlater laget før andre spillere går lei og forsvinner også. 

 

Wenger kan nok fint klare å bygge opp et storlag igjen, selv om f.eks Sanchez og Øzil forsvinner.

 

:green:

Lenke til kommentar

Ifølge dagens rykter forsvinner Sanchez. Wenger og ledelsen er blitt enig om detaljene i en ny toårskontrakt, men han har ikke bestemt seg enda.

Arsenal skal også ha en muntlig avtale med Allegri i tilfelle Wenger gir seg. 

 

Synd om Sanchez forsvinner, men håper virkelig Wenger gir seg, kanskje det kan ha en effekt på Sanchez sin avgjørelse om Wenger forsvinner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...